Software Exquise

Author:
inopleiding
Posted:
ma, 09/17/2007 - 11:49
Waar kan ik de software Exquise downloaden?
Heeft iemand links waar ik het kan downloaden? Of wie heeft het al in bezit en kan het naar mijn emailadres doorsturen?(yy_ellegirl@hotmail.com)

Dank,
.
Spiegeltje

Ik kan je er niet persoonlijk mee helpen, je moet zelf je huiswerk maken :D Op Internet vindt je vast wat tips. Ik zou zeggen: maak het niet te lang, en zet niet te veel op de sheets. Niet dat je dan automatisch een goede presentatie krijgt maar 80% van de presentaties deugt niet om alleen al deze twee redenen dus het is goed om er rekening mee te houden. Sterke en succes!
ma, 09/17/2007 - 16:58 Permalink
helderester

2 dagen extra, nou dat scheelt dan weer :P
Standaard regel: zet ongeveer 6 regels/zinnen op een scheet, niet meer, gebruik gewoon de standaard lettergrootte van powerpoint. Schrijf eerst een samenvattend verhaal. Maakt er punten van en zet die op je sheets. Zet er daarna plaatjes bij. Tip veel mooie plaatjes verhogen je cijfer niet echt (ik besteedde altijd veel tijd aan het maken van visueel mooie presentaties) maar zonder krijg je wel te horen: "ziet er wat saai uit" of iets in die strekking.
er is vast ook wel info te vinden over hoe je een presentatie maakt (heb zelf ooit een presentatie gehouden over het houden van een presentatie :) )
Succes :smt006
ma, 09/17/2007 - 22:50 Permalink