4 juni is het zo !!!!!

Author:
bange-mama
Posted:
di, 05/29/2007 - 07:10
Hallo,
Nou 4 juni is het zo ver , dan word alles (4 kiezen en een paar tanden) getrokken en krijg ik mijn 'nieuwe' tanden.
Alleen ben ik bang voor de tijd erna :oops:
- kan ik wel praten als ik mijn prothese krijg?
- kan ik wel wat eten?
- hoe lang duurd het voordat ik weer aan de slag kan (alphahulp)?
- Worg mijn gezicht dik na het trekken ?
- enz. enz......
Het happen is mij (gelukkig) wel meegevallen, alleen is er wel een losse tand meegekomen, maar die moest er toch uit. En nu de rest.......ik ben best onzeker :oops: De Ta. zei dat alles reuze zal meevallen en dat ik een ander mens zou worden, meer zelfvertrouwen enzo. Maarja toch zie ik er tegenop.
Hoe is het bij jullie verlopen en hoe was de pijn?????
Groetjes Bange mama
Hannez

Hoi,

Ik ben zelf afgelopen vrijdag behandeld en de napijn valt reuze mee.De pijn die ik nu heb is een zeurende pijn (geen kiespijn) overdag valt het wel mee alleen nacht's wordt ik nog wel wakker. oplossing : pijnstiller en het is weer weg. Bij mij hebben ze 4 kiezen en wat herstel werkzaamheden uitgevoerd en ik moet zeggen het val 100% mee. Ik had voorheen meer pijn.

Ik denk aan die mooie lacht die ik zodadelijk weer heb, moet jij ook doen!
Het zal je leven een stuk leuker maken als alles weer verzorgd is!

Laat je wat van je horen ?
di, 05/29/2007 - 09:04 Permalink
bange-mama

Het komt steeds dichter bij :(
Maar er zijn vast wel meer die een volledige prothese hebben en mij hun ervaringen willen vertellen?
Zo kan ik de verhalen een beetje vergelijken en hoopenlijk ben ik dan niet meer zo bang.
graag zou ik ook echt willen weten wat een goede pijnstiller is, zodat ik die in iedergeval al in huis kan halen.
Groetjes bange-mama
do, 05/31/2007 - 11:35 Permalink