ff een raar verhaal gaat niet over mensen. maar over een paard.
ik heb bij mij paard een paarden tandarts gehad vandaag. nu moet zijn kies getroken worden en krigt hij een kunst kies er voor terug.
de paarden tandarts vertelde dat de gat wel dicht groeit maar dat het beter is om een kunstkies te plaatsen. zo voor kom je dat er geen onstekingen kunnen komen,
een rare vraag meschien als er bij een mens een kies wordt getroken kan je bij een mens ook een kunst of een kroon laten plaatsen op de plek waar je kies er uit is getroken?
het is een rare vraag maar benbenieuwdt. :oops:
ik heb bij mij paard een paarden tandarts gehad vandaag. nu moet zijn kies getroken worden en krigt hij een kunst kies er voor terug.
de paarden tandarts vertelde dat de gat wel dicht groeit maar dat het beter is om een kunstkies te plaatsen. zo voor kom je dat er geen onstekingen kunnen komen,
een rare vraag meschien als er bij een mens een kies wordt getroken kan je bij een mens ook een kunst of een kroon laten plaatsen op de plek waar je kies er uit is getroken?
het is een rare vraag maar benbenieuwdt. :oops:
kies treken
ik heb zelf wat kiesen er uit heb niet veel meer over. en wil echt geen kunstgebit. de rest van me tanden zijn goed, dus als ze inplantaten of een brug kunnen aan brengen zou super zijn. maar zal wel duur zijn vrees ik.
:roll: :oops:
Ja dat is wel erg duur, soms vergoedt de verzekering wel iets maar het kost je zelf ook nog steeds wel heel veel geld. Als je zoekt op de woorden die ik gaf kun je ook een indruk krijgen over de prijzen, die staan bij veel van de onderwerpen wel in de antwoorden.
Groet Hermina.
P.S. een brug als er veel kiezen naast elkaar uit zijn kan niet zomaar, dan is het niet stevig genoeg om mee te kauwen, vraag je tandarts ook eens naar de mogelijkheden.
Maar dit kan je beter even op een paardenforum neerleggen dan hier.
en voor je vraag: zoek een op kroon, brug en implantaat op dit forum, is al heel veel over geschreven.
kies treken
ik bedoel er alleen mee te zegen of ze ook al zover zijn bij mensen.
blij dat ik u niet als tandarts heb gatver alleen al hoe u reageert en dat bedoel ik ook al naar andere toe. :x
Re: kies treken
neem van mij aan: paardenkiezen groeien wel door, tot paarden een jaar of 25 zijn. Dat wil zeggen: de kies zelf blijft niet groeien, maar hij groeit langzaam uit het tandvlees. Dat dat niet opvalt komt omdat ie afslijt. En nu op naar dat paardenforum, vragen hoe dat zit met die kunstkies.
deze reactie van u begrijp ik echt niet..(nog even afgezien van het verschil van mening over de anatomie van een paard.. En kontakt met paardentandartsen heb ik zelf ook vanwege de paardenhobby van mijn echtgenote). ALs u mij op dit punt niet wilt geloven prima, maar bovenstaande mag u echt even toelichten?
kies treken
u begint gelijk van je moet bij de paardenforum zijn. en daar na over brugen en kronen is al genoeg geschreven hoe moet ik dat nou weten.
ik weet daar toch niks van af en wist niet waar ik info kon lezen. :roll:
Succes met je zoektocht!
:smt006
kies treken
wel duur zeg die brugen :P :wink:
nou niet duur...wel veel geld.. zit niet 1 of 2 jaartjes in de mond, minimaal 10 jaar meestal langer.
Reken maar eens uit wat je over dezelfde periode aan andere zaken uitgeeft. Het verschil is alleen dat de uitgave in 1x komt..
succes met googelen.
Overigens over de zoekfunctie alhier:
je kan zoeken op trefwoorden zoals kroon, brug, implantaat. dan komen alle topics naar boven waar dat in besproken is. je kan de zoektocht ook aanscherpen met meerdere woorden of een bepaalde combinatie. Ook kan je eventueel zoeken op een auteur zoals dat heet, dus iemand die op het forum gepost heeft.
Als je bv op terry zoekt kom je alle topics tegen waarin terry gepost heeft.
kiestreken