2 keer voor één behandeling

Author:
jolanda1978
Posted:
ma, 01/08/2007 - 15:06
vrijdag 29 december verloor ik een halve vulling. Direct naar de tandarts gebeld maar die was afwezig tot 2 januari. Daarom maar naar de vervanger gebeld. Daar kreeg ik een bandje dat hij alleen voor uiterste spoedgevallen met hevige pijn aanwezig was. Hij behandelde alleen 's morgens en wilde alleen mobiel gebeld worden. Er was op dat moment één tandarts voor geheel Goeree-Overflakkee.
Omdat ik geen hevige pijn had heb ik niet gebeld, maar heb pas op 2 januari mijn eigen tandarts gebeld. Ook daar kon ik pas vandaag terecht.
Ik bleek dus een wortelontsteking te hebben. (Vraag me af of het ook zover kapot gegaan is omdat ik zo lang moest wachten). De tandarts vroeg aan de assistente of er tijd was maar nee die was er niet. Daarom kreeg ik een noodvulling. Ik vind het echt kul. Eerst moet ik lang wachten. Nu heb ik een verdoving gekregen + een noodvulling. De volgende afspraak kon pas over twee weken. Dan krijg ik weer een verdoving + een wortelkanaalbehandeling en een nieuwe vulling. Hoe spek ik de kas van de tandarts???? Maar hij rijdt in ieder geval in een HUMMER.
de digitale tandarts

Als u de informatie leest over wortelkanaalbehandelingen dan ziet u dat er goede redenen zijn om een dergelijke uitgebreide behandeling in twee zittingen uit te voeren.
ma, 01/08/2007 - 15:27 Permalink
vV

wat zijn auto ermee te maken heeft weet ik niet, behalve dat ie met zijn keuze aangeeft geen smaak op autogebied te hebben..maar dat maakt hem nog geen slechte tandarts..

Zoalng hij u niet laat doorlopen met kiespijn zonder iets zinnigs te doen zie ik niet wat ie verkeerd heeft gedaan..

Als er een wortelkanaalbehandeling nodig blijkt en er was voor de afspraak uitgegaan van een gewone vulling komt ie zwaar tijd tekort. Dus ik zou hier ook een andere afspraak voor gemaakt hebben.

Ik denk met alle respect dat u zich een beetje druk maakt om niets...

succes met de behandeling overigens.
ma, 01/08/2007 - 15:28 Permalink
mecánico para …

Het is ook altijd de schuld van een andere he........misschien heeft zijn vrouw ook wel een cabriootje
kom op zeg,http://web.inter.nl.net/users/watermarck/Smileys/conf40.gif
ma, 01/08/2007 - 16:06 Permalink
Chris888

.......misschien heeft zijn vrouw ook wel een cabriootje


Zeker. Heeft ze. Ze is zelf ook tandarts trouwens.
Beide tandartsen staan bijzonder goed bekend.
ma, 01/08/2007 - 17:56 Permalink
mecánico para …

.......misschien heeft zijn vrouw ook wel een cabriootje


Zeker. Heeft ze. Ze is zelf ook tandarts trouwens.
Beide tandartsen staan bijzonder goed bekend.


bij de lokale en internationale middenstand zeker?
:smt003
ma, 01/08/2007 - 21:22 Permalink
robinson

Inderdaad geen smaak op autogebied :smt003
En als u geen last heeft is dit toch een goede oplossing.
Vervolgafspraak met genoeg tijd voor de definitieve behandeling is prima,
doe het ook zo.
Rij daarentegen gelukkig geen Hummer. :lol:
ma, 01/08/2007 - 23:07 Permalink
vV

hmm.. is dit nu weer zo`n topic waar de topicstartster niets meer van zich laat horen?? Al is het alleen maar even om aan te geven dat het haar duidelijk is dat ze dus blijkbaar m.b.t. haar gebit gewoon in goede handen is?
di, 01/09/2007 - 13:24 Permalink