4januarie gaat het gebeuren

Author:
Klaarke
Posted:
di, 10/31/2006 - 05:48
Ik heb enkel vraagjes

4 januarie ga ik onder narcose tanden en kiezen trekken.Boven blijven alleen mijn hoektanden staan zodat mn bovengebit hieraan worden vastgeklikt onder gaan alleen mijn kiezen er uit want de tanden zijn nog te goed om te trekken. Nu de vraag, ga ik zonder gebit naar huis. De kaakchirurg zegt dat ik daarna moet happen bij de tandarts, hoelang loop ik dan zonder tanden. En is het normaal dat de tandarts het afmaakt,omdat ik door de huisarts ben doorverwezen naar de kaakchirurg. Weet iemand het kostenplaatje van dit alles.

Ik kan nu niet slapen omdat mijn wang pijn doet en dik is,ik denk een ontsteking,morgen dus eerts maar de kaakchirurg bellen of hij 2 verrotte kiezen kan trekken of dat ik toch naar de tandarts moet.

Hoop dat jullie me een steuntje kunnen geven want zie er enorm tegenop
pet

hoi

Ja over wat het gaat kosten en of je lang zonder tanden moet lopen weet ik niet maar dat je nu met kiespijn en een verdikte wang zit en pijn hebt dat is nu op het moment erger.

Dus als ik jou was zou ik even de tandarts bellen om te vragen wat je er mee moet doen. He wat vervelend die pijn nu en het duurt wel nog 2 maanden voor dat het echte werk gaat beginnen zolang kun je niet met pijn rond blijven lopen!

Heel veel sterkte en ik hoor het nog wel groetjes pet :smt006
di, 10/31/2006 - 18:13 Permalink
Japie Krekel

Hallo Klaarke,

VOORDAT je naar de kaakchirurg gaat om alles onder narcose te trekken, moet je eerst naar de tandarts. Dit omdat je niet 1 uur zonder tanden hoeft te lopen. !!

Dus nu naar de tandarts en vanaf 2007 mooie tanden !

Zoek eens op volledige prothese, of kijk bij de site van het ivoren kruis naar de zogeheten overkappingsprothese.

:smt006
di, 10/31/2006 - 20:06 Permalink
Klaarke

Hey Pet

Morgenmiddag 15.00u zit ik in de stoel bij de tandarts........ de pijn is nu niet te houden.....Morgen is alles weer voorbij hoop ik. Ik ga gelijk de rest bespreken voor mijn nieuw gebit.

Groetjes

PS ik was je mail adres kwijt maar heb hem weer :smt006
di, 10/31/2006 - 22:50 Permalink
zwanette

hallo,,

hoe is het afgelopen bij de tandarts??? ik vraag me af of het wel nodig is om naar het ziekenhuis onder narcose de boel te laten trekken. Dit kan je tandarts toch ook doen???? en ze kunnen van te voren wel al een prothese voor je klaarmaken hoor, het is echt niet nodig om zonder tanden te lopen. Afgelopen dinsdag ben ik naar de tandarts geweest. Had daaraan voraf al een paar keer gehapt en mijn prothese was klaar. Nu moest alleen de boel er nog uit en dat viel reuze mee. hij heeft 3tanden en 2kiezen getrokken en de rest van mijn gebid bleef staan. De prothese past precies en lijkt erg mooi,,alleen moet erg wennen aan het ijzeren stuk wat tegen mijn gagel aanligt. maar dat gaat nu na 4dagen al stukken beter.
gr. zwanette
za, 11/04/2006 - 14:17 Permalink