(Kunstgebit op) implantaten

Author:
Gerardus
Posted:
za, 09/02/2006 - 21:16
hallo,

Wil graag eens met iemand praten over implantaten...wie heeft dit laten doen en kan mij er meer over vertellen...kan en durf er niet met mij partner over te praten-ze weet niet dat ik een kunstgebit heb!
Prive mail?

Gerardus.
bange_mus

probeer de zoekfunctie boven aan het forum eens, daar is best veel te vinden over implantaten. Welllicht vind je er tussen wat je zoekt. Het meeste wat ik er over gelezen heb is dat het goed bevalt. Er is geen angst meer dat het gebit per ongeluk uitvalt. Maar ik spreek niet uit eigen ervaring.
za, 09/02/2006 - 21:26 Permalink
minique

Wat wil je precies weten over implantaten?
Ik heb zelf 1 implantaat als vervanging van een gewone kies, maar ik begrijp uit jouw berichtje dat het over een kunstgebit op implantaten zou gaan. Is het daar specifiek waar je iets over wilt weten of meer over implantaten in het algemeen?

:smt006 Monique
zo, 09/03/2006 - 16:33 Permalink
robinson

Meestal wordt voor een overkappingsprothese op implantaten gekozen om ze in 1 fase te plaatsen.
In de bovenkaak laten we de implantaten in de regel 4 maanden inhelen.( dit zijn er meestal 4)
Na de ingreep plm. de prothese 9 dagen niet indoen,na deze 9 dagen kunnen we de prothese aanpassen aan het zog. implantaatbed.
Adviseren om de eerste tijd rustig aan te doen, dwz.zo min mogelijk belasten van de implantaten en zacht dieet advies.
Na 4 maanden worden de implantaten dan getest of ze goed zijn ingeheeld.
Als alles goed is kan dan met de definitieve verzorging een begin gemaakt worden.
In de onderkaak kan al na 2 maanden gestaart worden.
zo, 09/03/2006 - 20:01 Permalink