op zoek naar gedeeltelijke gratis tandarts

Author:
p.snoek
Posted:
ma, 08/28/2006 - 20:48
Goedenavond,

Ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik goed zit hier ik zit met een probleem en dat is ik ben niet verzekerd voor tandartsverzekering maar ook niet extra verzekerd nu is het probleem dat mijn boven gebit heel slecht is en dat moet of veranderen of prothese of bruggen met implantaten nu ben ik vreselijk geschrokken van prijzen en een stukje mondhyginiste erbij komt dit op ongeveer zo'n vierduizend euro dat geld is er niet dus is mijn vraag zijn er nog universiteiten die het gedeeltelijk of helemaal gratis doen of is er iemand die mij kan helpen om uit te zoeken wat voor mij het beste is.

met vriendelijke groet,
Petra
vV

tja voor niets gaat de zon op (en de vraag is hoe lang dat nog duurt...)

Universiteiten werken tegenwoordig ook niet meer voor niets, wel geeft in ieder geval de universiteit van Nijmegen 25% korting op het wettelijk vastgestelde tarief.

Volledige prothese valt onder de basisverzekering (voor 75 %0, trekken overigens niet. Implantaten mits goedgekeurd door de zorgverzekering ook.

De basisverzekering heeft iedereen, want is wettelijk verplicht, dus het grootste deel lijkt mij afgedekt.
di, 08/29/2006 - 09:23 Permalink
p.snoek

Hartelijk bedankt voor het antwoord nu wil ik graag nog het volgende weten wat kost een bovengebit en wat is het adres van de universiteit van nijmegen. Ik ben van mening dat sommige tandartsen niet helemaal eerlijk zijn want ik kreeg nog een kostenplaatje erbij van de mondhyginiste en dat was zoals ik al had daar hangt ook nog een leuke prijs aan.

alvast bedankt,

petra
di, 08/29/2006 - 16:50 Permalink
vV

adres universiteit nijmegen: google, yahoo, ilse, of http://www.detelefoongids.nl. Ook nog iets zelf doen o.k?