kaak vulling

Author:
michellle
Posted:
za, 03/18/2006 - 13:47
Laatst zijn er twee tanden uit mijn kaak verwijderd die alleen te zien waren op rontgen foto's. Ik heb ze nooit te kort gehad dus ik had er gewoon een paar extra van moeder natuur :-?

De kaak chirurg zei het was een aardig gat dus dat hebben we weer opgevult. Ben alleen vergeten te vragen waarMEE? Ik ben zo iemand die dat graag allemaal precies weten wil dus kan iemand me antwoord geven op deze vraag?

Groetjes, Michelle
Moon

Even de kaakchirurg bellen en het vragen?
Of aan je tandarts wanneer je voor je volgende controle komt?
Er zijn zoveel oplossingen mogelijk, dat het bijna onmogelijk is om vanachter een computer, zonder de opvulling te zien, te vertellen wat het is.

MIsschien zou je een beschrijving kunnen geven hoe het eruit is/cq hoe de behandeling in zijn werk is gegaan, misschien schept dat meer duidelijkheid.
za, 03/18/2006 - 15:23 Permalink
dj

He Moon je wordt expert!

Bv via de hoofpagina van deze site is er info te vinden over implantaten en daarbij is soms botopbouw nodig. 10 tegen 1 dat wat dat wat bij implantaten als botopbouw wordt gebruikt ook hierbij wel wordt gebruikt.
za, 03/18/2006 - 18:50 Permalink
michellle

Ik ben onder narcose geweest in een ziekenhuis. Het zit hoog onder mijn neus. Het is nu twee weken geleden en het bonkt nog steeds. Er was erna ook een onsteking en daar heb ik nu antibiotica voor en dat slaat gelukkig aan. Ik slik de antibiotica vanaf afgelopen vrijdag.

Aankomende vrijdag moet ik terug komen voor controle. De tweede. Ik kan dan natuurlijk ook vragen wat ze hebben gebruikt alleen... ik vergeet het altijd als ik daar ben :-? Dom he.
zo, 03/19/2006 - 22:30 Permalink