Kiezen laten trekken, blijft bloeden.

Author:
Tijs
Posted:
wo, 02/01/2006 - 15:14
Ik vroeg me af hoe lang het blijft bloeden nadat er kiezen zijn getrokken. Ik heb vannochtend 2 kiezen laten trekken die niet meer zo goed waren (nogal slecht eigenlijk) zodat er tegelijkertijd ruimte komt voor mijn verstandskiezen. Maar hoe lang hoort het te blijven bloeden? Ik had de afspraak vannochten om 10.50 en was weer op weg naar huis om 11.05. Nu is het het 15.20 en het is nog niet opgehouden met bloeden, ook niet verminderd. Enig idee?
Tesoro

Ik vroeg me af hoe lang het blijft bloeden nadat er kiezen zijn getrokken. Ik heb vannochtend 2 kiezen laten trekken die niet meer zo goed waren (nogal slecht eigenlijk) zodat er tegelijkertijd ruimte komt voor mijn verstandskiezen. Maar hoe lang hoort het te blijven bloeden? Ik had de afspraak vannochten om 10.50 en was weer op weg naar huis om 11.05. Nu is het het 15.20 en het is nog niet opgehouden met bloeden, ook niet verminderd. Enig idee?

Toen mijn bovenste verstandkiezen werden getrokken duurde het tot de volgende dag (kussensloop was ook behoorlijk rood volgende dag), maar het werd wel minder en steeds meer speeksel ipv bloed. Als het echt puur en alleen bloed is en het "stroomt" dan lijkt me dat je snel terug moet om te hechten of zo
wo, 02/01/2006 - 15:19 Permalink
Tijs

Het is half om half, dus ik denk dat ik me daar geen zorgen om hoef te maken dan. Ik wacht nog wel even. Het lijkt me alleen niet zo handig als ik wat wil eten of drinken...
wo, 02/01/2006 - 15:24 Permalink