Misschien een hele stomme vraag, maar kan je door de kou ook pijn in je kaakgewricht ontstaan? Ik werd vanmorgen wakker met een hele nare pijn aan de rechterkant van mijn kaak. (links is pijnloos) Mijn mond kan maar een klein stukje open. Praten en eten doet behoorlijk pijn.
Zelfs als ik nietsdoe, voel ik de pijn.
Nou heb ik vannacht wel redelijk lang (45 min... ) in de kou gestaan... dus vroeg me af of de pijn daar vandaan kon komen. Iets anders kan ik niet bedenken en ook niet vinden, aangezien alles wat over kaakgewrichten gaat op het forum te maken heeft met behandelingen, doorkomen van verstandskiezen e.d. en dat is voor mij niet van toepassing...
Zelfs als ik nietsdoe, voel ik de pijn.
Nou heb ik vannacht wel redelijk lang (45 min... ) in de kou gestaan... dus vroeg me af of de pijn daar vandaan kon komen. Iets anders kan ik niet bedenken en ook niet vinden, aangezien alles wat over kaakgewrichten gaat op het forum te maken heeft met behandelingen, doorkomen van verstandskiezen e.d. en dat is voor mij niet van toepassing...
Vaak is het wel dubbelzijdig, maar heb je misschien ook verder kaakgewrichtsproblemen die ooit geconstateerd zijn? Anders zou je misschien eens kunnen laten onderzoeken bij een gnatoloog of vraag je tandarts ernaar. Het zijn vaak ingewikkelde problemen en er zijn heel veel dingen die er met je kaakgewricht afwijkend kunnen zijn...
Als je nog meer vragen hebt, laat je het maar weten...
Groetjes Geke :smt006
Het is geen vermoeid gevoel, het doet echt pijn!!!!!
Wat is een gnatoloog???
Ik weet wel dat ik klem, en heb wel eens kiespijn (verstandskies) gehad door stress, maar ben op het moment stressvrij en ben vrij ontspannen mijn bed ingegaan...
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is, als je nog vragen hebt kun je het laten weten.
Groetjes Geke :smt006
Hoop nu maar dat het vanzelf over gaat. Doe vanavond wel even een schietgebedje ;)