Vergoeding slotjes en spin

Author:
Carinja
Posted:
za, 10/15/2005 - 08:29
mijn zoontje heeft een aangeboren afwijking aan zn tong,zodat dit ook de stand van zn gebit heeft vervormd.
Nu heeft hij boven en onder slotjes gekregen en ook een "spin"in zn gehemelte.
Als hij rond de 15 jaar is verwacht de ortho dat dan ook zn onderkaak opnieuw gezet moet worden in het ziekenhuis.
Dit alles gaat heel wat jaren in beslag nemen,de verzekering betaalt nu mee tot een bedrag van 1500 euro waarvan ik 25% zelf moet betalen.
Maar we zijn nu pas 2 maanden verder en zit nu al aan de 1100 euro,alles bij elkaar gaat het me in de duizenden lopen ben ik bang,
Mijn vraag is doordat dit alles met de afwijking van zn tong te maken heeft of ik het dan wel vergoed krijg? het is anders gewoon niet op de brengen.groetjes Carinja
Roxanne

Hoi hoi,


vervelend allemaal zeg! kan je misschien wat meer vertellen over de afwijking? hoe hij heet e.d.?

Wat je ook kan doen is je verzekeraar opbellen en misschien een afspraak maken zodat jij al je tandarts/ortho rekening mee kan neemen en dan kunnen hun ook duidelijk uitleggen wat je wel en niet vergoed kan krijgen, en misschien als het nou wel in de duizende euro's loopt wat je moet gaan betalen ( hoop het niet ), of je misschien een regeling kan treffen vanwege de betalingen.

Vriendelijke groetjes
Roxanne :smt006
za, 10/15/2005 - 10:20 Permalink