Mijn verhaal

Author:
sneeuwbal
Posted:
ma, 03/07/2005 - 12:53
.nee
sneeuwbal

Ja, mijn vader is altijd mee met mij :D die steunt mij nog altijd in alles ookal zie ik hem niet meer, ik weet dat hij dr is :D
do, 06/16/2005 - 20:45 Permalink
kelly

Ik weet wat je bedoeld. Ik heb mijn vader ook jong (16) verloren. Ben nu 21.
Maar fijn idee he, dat je weet dat ie bij je is!!!

Héél veel succes met alles!!! :smt056
Laat maar weten hoe alles gaat.

Bij mij gaan maandag de 1e 2 verstandskiezen d'ruit bij de kaakchirurg. Dus ik moet ook ff flink proberen te zijn. Vind het behoorlijk eng. Maar ja, er zijn dus ergere dingen :wink:

Liefs Kelly
do, 06/16/2005 - 22:14 Permalink
sneeuwbal

Nou, ik ben door de APK keuring heen :wink: :P alles was helemaal goed dus ik kan onder narcose en al heel snel :o binnen nu en 6 weken, we hebben allemaal boekjes en foldertjes meegekregen, het begint nu toch wel heeeeel erg echt te worden :o
vr, 06/17/2005 - 16:37 Permalink
kelly

Heel veel succes meissie!!!

Ik zal voor je duimen! Je bent nu al zo ver gekomen!!!
Wanneer ga je precies?
En je moet maar zo denken.... van de behandeling zelf zal je niks merken.... en voor daarna zijn er zat (sterke) pijnstillers!!! Zodat je niet onnodig pijn hoeft te hebben!
Waar zie je het meest tegenop?

TOI TOI TOI :smt006
:smt056
vr, 07/01/2005 - 11:56 Permalink
RdV

vrijdag de 15e om 12:45 dus precies 2 weken vanaf nu :( en waar ik het meest tegenop zie.........hoe alles voelt als ik wakker word zo helemaal zonder tanden, of je erg ziek zou zijn van de narcose, je moet perse drinken in het ziekenhuis voor het infuus dr uit mag, straks lukt dat niet en dan moet ik nog blijven ook. Dus het meest zie ik op tegen dingen NA de operatie en natuurlijk het wachten vooraf, voor de narcose zelf ben ik niet echt bang, wel wat natuurlijk maar dat is niet het ergste. Maarja, nu hebben we een datum waar we naartoe kunnen leven en dat doen we dus maar :smt056


Joh, die narcose is appeltje eitje. Daarna ben je lekker duf dus je zal veel slapen wat mooi is want dan maak je je tenminste niet te druk om je bekkie. En ze hebben hele goede pijnstillers in het ziekenhuis, je bouwt een soort van bloedspiegel op ofzo en als je je pijnstillers op gezette tijden neemt hoef je amper pijn te hebben. En drinken is ook zo gedaan, je hebt waarschijnlijk toch extreem dorst na de operatie :) tis gewoon water dus dat zal vast niet pijn doen. Goed drinken hoor want van zo'n infuus wordt je ook knetter omdat je dan continu moet plassen :D Alvast heel veel sterkte en maak je niet druk :smt002
vr, 07/01/2005 - 12:58 Permalink
minique

Hoi Marjan,

Het aftellen is nu begonnen. Het hoe en wat erna is natuurlijk ook heel spannend, lees eventueel ook wat verhalen op het forum van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt om je alvast een beetje voor te bereiden op wat je kunt verwachten.

Heel veel sterkte, probeer je niet al te druk te maken (gemakkelijker gezegd dan gedaan) en ik zal voor je duimen de 15e!!!

:smt006 Monique
vr, 07/01/2005 - 13:55 Permalink
minique

Verhuisplannen... Mooie afleiding, lijkt me! Heel goed!!!

Inderdaad zal het allemaal toch wel weer anders zijn, maar een beetje voorbereiden kun je je wel denk ik wel met deze verhalen.

Sterkte enne... veel plezier met de verhuisplannen!

:smt006 Monique
za, 07/02/2005 - 18:54 Permalink
minique

Ja, tuurlijk! Je digitale kaarsje heb ik zojuist aangestoken!
heel veel sterkte en ik zal heel hard voor je duimen!

:smt006 Monique
vr, 07/15/2005 - 08:21 Permalink
scaredycat

Hartstikke fijn dat het zo goed gegaan is...
Raar he, dat je vanalles gezegd en gedaan hebt dat je niet meer weet :D
za, 07/16/2005 - 11:05 Permalink
scaredycat

Als thee mag, mag cola volgens mij ook wel...

Ik weet van mezelf iig dat ik ook snakte naar cola na mijn
behandelingen en na een dag ofzo al weer en glaasje
gedronken heb, lekker koud uit een nieuwe fles :smt003

Maar ik ben wel aan het minderen nu;
van een fles per dag naar 1 fles per 3 dagen...
wo, 07/20/2005 - 13:23 Permalink
loezel

Wow! Ik heb echt zo'n bewondering voor wat je gedaan hebt! Ongelofelijk eigenlijk dat ik me nu nog druk zit te maken over een kroon dinsdag a.s. Achja, ik moet me maar gewoon niet zo aanstellen, denk ik... :(

Als ik daar lig zal ik denken aan wat jij allemaal durfde en dan is dat van mij vast zo voorbij! groetjes! loesje.
za, 11/12/2005 - 10:55 Permalink
sneeuwbal

Het is geen aanstellen! Voor mensen met angst is een klein gaatje vullen soms al net zo spannend als een operatie, sterkte alvast van mij :smt006
zo, 11/13/2005 - 20:36 Permalink