'spierpijn' in kaak

Author:
kersje
Posted:
vr, 06/18/2004 - 22:21
hallo....

Twee maanden geleden is mijn verstandkies rechtsonder operatief verwijderd, en twee weken geleden linksonder. Dit is op zich wel goed gegaan, behalve dat ik rechts 3 weken na de verwijdering nog een onsteking heb gekregen, maar dit is inmiddels ook weer genezen denk ik/hoop ik.

Voor deze 'operaties' heb ik al bijna 2 jaar veel last gehad van mijn kaakgewrichten, en heb daar zo'n plaatje voor gehad.. dit hielp op een gegeven moment niet meer.
Maar nu, na die verwijdering van verstandskiezen, doet de spier aan de rechterkant opeens vreselijk veel pijn. Vooral met kauwen, het kauwen gaat wel goed, maar het doet echt pijn. Dit is heel vervelend. Maar ik weet nu niet of ik daarmee naar mijn tandarts/kaakchirurg weer moet gaan.... want ik heb ook een beugel, dus weet niet of er echt iets aan gedaan kan worden terwijl ik die beugel heb.

Zou ik hiermee terug naar tandarts/kaakchirurg kunnen gaan als het niet over gaat ?
kersje

hmm het blijft maar veel pijn doen :( . Zou het soms ook kunnen dat die ontsteking die ik rechts heb gehad, nog niet helemaal weg is? Want ik heb daar alleen maar een kuur voor gehad.. verder niks.. pfff weet echt niet wat ik moet doen, afwachten of teruggaan :-?
ma, 06/21/2004 - 15:21 Permalink
Missy66

hey kersje...
Ik denk dat je altijd terug naar de kaakchirurg/tandarts mag (kunt) gaan als je veel last hebt en blijft houden...
Het is voor "ons" moeilijk te zien vanachter een monitor of het nog de naweeen van de/een ontsteking kunnen zijn...
Mijn advies is bel je behandelende tandarts en leg hem het "probleem" voor ook gezien het geval dat je een beugel hebt...
Hij/zij weet wat er aangedaan kan worden of ziet misschien wat het probleem van de pijn is...

Heel veel sterkte en liefsss laat je nog even weten hoe het afloopt...?
Carin
ma, 06/21/2004 - 15:46 Permalink