Irritant popup scherm

Author:
HelpMe
Posted:
wo, 06/09/2004 - 11:44
Elke keer bij het aanklikken van het forum komt er een heel irritant popup scherm. Het zou fijn zijn als de beheerder hier iets anders op kan verzinnen.
minique

Bedoel je het scherm met de tekst over het adviserende en voorlichtende karakter en dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden etc.? Het lijkt mij verstandig om dat er gewoon in te laten.

Wat ik zelf heb gedaan, is het forum-deel bij mijn favorieten gezet, dan komt het forum ook op een volledig scherm te staan en dat vind ik wel zo prettig en je hebt ook dat pop-up scherm niet meer.

Gebruik dan deze link: http://www.tandarts.nl/phpBB/index.php

:smt006 Monique
wo, 06/09/2004 - 13:26 Permalink
HelpMe

Dat scherm bedoel ik. Ik kijk er als beroeps tegenaan, en dat soort dingen zou ik nooit inbouwen in een site. Geef dan mensen de keus dat ze het 1x willen zien en daarna niet meer....
wo, 06/09/2004 - 13:40 Permalink
de digitale tandarts

Probleem alleen is wel dat zo gauw mensen dingen gaan claimen het is snel is afgelopen met dit experiment.

Dus verder wegstoppen betekent dat mensen het niet zien. Je kan ook via de homepage op een link van een 'laatste discussie'klikken en dan ben je er ook in.
wo, 06/09/2004 - 20:06 Permalink
de digitale tandarts

maar dat zijn php scripts waarbij het niet zo makkelijk is om een javascript als popup eraan vast te plakken....des te meer reden om de popup van de button links niet weg te halen zodat iedereen het wel een keer gelezen heeft.
do, 06/10/2004 - 08:53 Permalink