Digitaal Kaarsje Branden voor iemand...?

Author:
Missy66
Posted:
wo, 05/05/2004 - 22:34
http://img205.exs.cx/img205/8306/sterkte4bl.gif

Wil je een digitaal kaarsje laten branden om iemand wat extra steun en sterkte te wensen,
Vermeld dan de naam van de persoon en je tekst in een forum-berichtje.
Het wordt in het forum vaker geroepen en ik brand ze normaal op mijn eigen “plekkie” maar daar zien jullie het niet dus leek het me op deze manier een leuk gebaar.

Liefsssssss Missy

[ Dit Bericht is bewerkt door: Missy66 op 2004-05-05 22:35 ]
Missy66

Lieve Gerry dit kaarsje brand voor jou
Heel veel sterkte en suc6 voor morgen ik ben in gedachten bij je

Liefsssssssssss Missy

Ps Gerry ik had in mijn eigen "topic" of hoe dat ook heten mag al een eigen kaarsje voor je maar doen het hier dan nog maar eens officieel.

Hey Gerry ik fluister heeeeeeeeeeel zacht in je oor SUCCES... wellicht hoor je me al niet meer want het is nu 14.43 dus jou moment is aangebroken... ontzettend veel sterkte enne we hopen snel wat van je te lezen kanjer...

Liefssssssssssssss Missy



[ Dit Bericht is bewerkt door: Missy66 op 2004-05-06 14:42 ]
wo, 05/05/2004 - 22:45 Permalink
Ipsilonka

Missy, je mag voor jezelf en voor mij voor aankomende maandag een kaarsje branden..... Ik heb vandaag de hotelkamer geboekt... Brrrr
wo, 05/05/2004 - 22:57 Permalink
Missy66

Lieve Ipsilonka
voor jou brand maandag ook een kaarsje hoor meissss (en okay doen ik voor mijzelf der ook eentje omdat jij het zegt)
:grin:
Heel erg veel sterkte kanjer enne hoe gaat het met je zenuwen...?
Laat je maar lekker verwennen in het hotel, ik woon 1 uurtje rijden van Kerkrade dus slaap lekker in mijn eigen bedje... als er teminste van slapen wat komt...

Liefsssssssssss Missy
wo, 05/05/2004 - 23:06 Permalink
thané

Lieve Missy en Ipsilonka

Ook namens mij een digitaal kaarsje voor jullie aankomende maandag.
En thuis steek ik nog twee echte kaarsjes voor jullie aan.

Dikke kussss Thané
do, 05/06/2004 - 10:52 Permalink
Missy66


Op 2004-05-05 22:57, schreef Ipsilonka:
Missy, je mag voor jezelf en voor mij voor aankomende maandag een kaarsje branden..... Ik heb vandaag de hotelkamer geboekt... Brrrr


Hallokussssssss Ipsilonka jij bent wellicht na mij aan de beurt morgen dus vandaar nu al ffies een kaarsje voor je...
Ik wens je heel erg veel sterkte enne alle liefssssssssssssssss Suc6 kanjer...
Laat je ook even weten hoe het gegaan is...

Liefsssssssssssss Missy
ma, 05/10/2004 - 00:31 Permalink
Missy66

Okay... Een digitaal kaarsje voor Missy en een voor Ipsilonka voor vandaag... Sterkte allebei!

Liefs,
Monique


Dankjewel meisssssssssssssss het heeft geholpen hoor kijk maar :D
Liefssssssssssssssss een de groetjes...

Nu ff w88 of Ipsilonka er al aan toe is om straks een berichtje te plaatsen, ben ook benieuwt hoe het haar verlopen is...

Missy
ma, 05/10/2004 - 15:00 Permalink
Missy66

Lieve thané

Vandaag is jou dag meisssssssssss de hele morgen brandt hier in me huisie al een kaarsje en ik doe het nu ook even hier...
Kan alleen even niet het tijdstip van jou behandeling vinden... maar we denken aan je...
Ik hoop dat alles goed gaat kanjer en dat we snel een positief berichtje mogen lezen van je...

Heel veel liefsssssssssssss en dikke knufffffffff Missy :smt006
do, 05/13/2004 - 13:38 Permalink
Missy66

Lieve Tara

Hey kanjer morgen om 12.20 is jou dag meisssss...
Bij deze zullen we alvast een digitaal kaarsje branden...
Heel veel sterkte en suc6 morgen we zullen aan je denken en lezen je verhaal als je er aan toe bent...

Liefsssssssssss Missy
do, 06/03/2004 - 22:35 Permalink
tara

Bedankt Missy voor je kaarsje. Ik zie het nu pas (zaterdagavond 1:00 uur). Het heeft me zeker geholpen. Ik vind het echt super dat dit forum bestaat, ik voel nu pas echt dat ik echt niet de enige ben. Vaak hoor je dit niet in je vrienden/kennisen kring omdat er toch een taboe op ligt.

Heel veel groetjes van Tara.
zo, 06/06/2004 - 01:02 Permalink
Missy66

Graag gedaan hoor meissss...
Fijn dat je je hier op je plekkie voelt en blijf maar lekker van je af praten/schrijven... het zal je helpen om met "dit taboe" om te gaan zodat je wellicht ook naar vrienden en je kennissen toe misschien wat meer open kunt zijn...
Mij heeft het in ieder geval ook geholpen... durfde ik eerst nog niet het woord tandarts in de mond te nemen nu kan ik er veel beter over praten, maar komt wellicht ook omdat ik nu weer een mooi gebit heb en niet het iedee heb als ik "spreek' over de tandarts dat ze vervelende dingen "kunnen" gaan denken...

Liefsssssssssssss Missy
zo, 06/06/2004 - 01:14 Permalink
Missy66

Hey Monique lieverd...

morgen heel veel suc6 en sterkte kanjer je kunt het en weet waar je het voor doet...
Ik zal in ieder geval heel hard voor je duimen meissssss enne het digitaal kaarsje brandt al...

Als je er aan toe bent laat je dan weten hoe het verlopen is meisssss
Toi Toi Toi

Liefssssssssssss Missy
vr, 06/11/2004 - 00:32 Permalink
Missy66

Hey kaatje...

Ook voor jou een digitaal kaarsje morgen is je intake...
Ik hoop dat je er net zo positief vandaan komt als ik op 15 maart...
Probeer je rustig te houden en geen gekke dingen in je koppie halen...
We horen snel van je hoe het verlopen is...
Heel veel sterkte en liefssssss, dikke knufffffff

Missy
vr, 06/11/2004 - 00:34 Permalink
minique

Hey Missy,

Hartstikke lief van je... Ik kon echt niet meer slapen en ging maar even achter de pc... Ik zit hier dus nu letterlijk te bibberen van de spanning. Ik weet het, straks roep ik om het hardst dat het zetten van het implantaat alles is meegevallen, maar oooooo jee, dan moet ik nog wel even een paar moeilijke uurtjes door.

Trouwens, alle mensen die me lieve berichtjes hebben gestuurd, ook privé, hartstikke bedankt! Dat doet goed!!!

Jullie horen later vandaag hoe het gegaan is!

Liefs,
Monique
vr, 06/11/2004 - 06:09 Permalink
minique

Ik had beloofd jullie te laten horen hoe het gegaan is met het implantaat. Nou, ik kan niet anders zeggen dan SUPER! Het idee is misschien enger, maar de ingreep is mij echt alles meegevallen. Mochten jullie interesse hebben, dan staat het verhaal van hoe het gelopen is onder deze thread (bij 'behandelingen'): http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?t=3419

:smt006 Monique
vr, 06/11/2004 - 16:41 Permalink
Missy66

Ikke heb het gelezen en gereageerd daaro...
Fijn te lezen meissssss geniet nu maar lekker ontspannen van je weekend...

Liefsssss Missy
vr, 06/11/2004 - 21:50 Permalink
Missbine

Lieve Missy.

Je mag voor mij een kaarsje gaan branden hoor.
Woensdag mag ik voor behandeling naar Kerkrade en krijg ik me gloedje nieuwe tandjes.
Vind het wel heel spannend, maar ben echt dolgelukkig.

Veel liefs en knuffel Sabine :wink: :smt023
ma, 06/14/2004 - 15:10 Permalink
Senna

Hallo Sabine,

Heel veel strekte dan al toegewenst van mij. Hoelaat moet je dan daar zijn, in kerkrade. Wat gaan ze dan doen, bij je.
Laat je dan horen hoe het gegaan is.

Groetjes Senna.
P.S. Maar ik denk dat ik het na mijn vakantie lees, want ik ga donderdag middag op vakantie, tot volgende week donderdag.
ma, 06/14/2004 - 17:05 Permalink
Missbine

Lieve Senna.

Bedankt voor je lieve reactie.
Ik wil jou dan ook alvast een prettige vakantie toewensen :smt023
Wat mij en Kerkrade betreft, woensdag gaan ze alles trekken en krijg ik een kunstgebit.

Dusse, geen pijn meer en normaal weer kunnen eten en lekker lachen zonder onzekerheden.

Ik laat jullie weten hoe het gegaan is.

Veel liefs Sabine :smt006
ma, 06/14/2004 - 17:53 Permalink
Missy66

Sabine...

Ik heb het gelezen en geloof maar dat het kaarsje brandt meissssssss...
ook hier thuis want ik ben na de middag vrij dus yessssssssssss
Ik ben zo blij voor je meisssss echt weer...

Heel veel sterkte kanjer je gaat het redden...
Liefssssssss Missy
di, 06/15/2004 - 00:12 Permalink
thané

Hoi Missy,

Ik wil alvast een kaarsje aanvragen voor jeroen die donderdag voor zijn behandeling naar Kerkrade gaat.

Liefs Thané
di, 06/22/2004 - 19:00 Permalink
-Jeroen-

Hoi Missy !

Ik wil een kaarsje voor Kaatje aanvragen die precies een week later als ik op het zelfde tijdstip als ik naar Kerkrade moet.

Ze moet op 1 juli dus dan branden we een digitaal kaarsje, en zal ik voor haar duimen op mijn werk..

Thané bedankt voor de digitale kaars :smt005 !!!!!

Groetjes en sterkte voor alle mensen die een kaarsje nodig hebben !!

Jeroen
wo, 06/23/2004 - 00:14 Permalink
Missy66

Haaai thané gaat goed komen hoor meissssss
we zullen het digitaal kaarsje laten branden...
En ik laat thuis ook een kaarsje branden...

Groetjes en liefsssssssssss en dikke knufffff voor jou meisss
Carin
wo, 06/23/2004 - 01:05 Permalink
Missy66

hallo Jeroen...

Ook daar zullen we aan denken...
Maar eerst ben jezelf aan de beurt...
Probeer rustig te blijven he...
Groetjes en liefssssss Carin
wo, 06/23/2004 - 01:06 Permalink
kaatje

En ik wil er eentje :smt113 aanvragen voor Thane', die op donderdag ongeveer dezelfde tijd als ik moet.
Meis, we kunnen dit echt!!!!

Liefs, Kaatje

ps. Jeroen, nog bedankt voor je kaarsjeaanvraag!
za, 06/26/2004 - 12:19 Permalink
thané

Uiteraard moet er ook 1 voor kaatje branden. Maar eerst moet Nina woensdag voor haar tweede behandeling ook voor haar wil ik een kaarsje aanvragen.

Liefs Thané
ma, 06/28/2004 - 10:50 Permalink
Missy66

Hoi Lieve Thané & Kaatje...

Donderdag 1 juli is jullie grote dag...
Dit digitaal kaarsje zal voor jullie branden...
Heel erg veel sterkte en suc6...
Blijf rustig en haal geen gekke dingen in je koppie...
Het gaat jullie lukken...
Jullie komen er als Herboren uit hoor...
Kweet het zekers...

Liefsssssssss en de groetjes Carin

http://www.clubs.nl/ClubsData/194725/incoming/Sterkte.gif
wo, 06/30/2004 - 11:46 Permalink
scaredycat

Hallokusssssssssss Jan...
Dit digitaal kaarsje brandt vandaag voor jou
Heel veel sterkte en suc6

Dankjewel! Het heeft geholpen!
Ik kruip direct alleen wel mijn bed in,
want ben nog steeds een beetje licht in mijn hoofd :)
zo, 07/04/2004 - 18:30 Permalink
Missy66

Graag gedaan kanjer...
Kruip jij maar lekker je bedje in...
Doe morgen ook nog maar ffies rustig aan...
Heb je vrij genomen morgen of moet je gaan werken weer...?

Groetjes en liefsss en sterkte bij je herstel...
Carin
zo, 07/04/2004 - 20:30 Permalink
scaredycat

Heb je vrij genomen morgen of moet je gaan werken weer...?

Qua gevoel kan ik wel weer gaan werken,
maar die dag vrij staat al en het "opperhoofd"
zat laatst al te zeuren dat ik meer dagen moest
opnemen (dan hoeft hij ze niet uit te betalen aan
het eiend van het jaar), dus ik ben lekker vrij!

Heb ik weer wat tijd voor mijn auto('s) :D
ma, 07/05/2004 - 00:36 Permalink
Missbine

Lieve Missy.

Nou, het is bijna 8 juli, dan zou ik een date hebben met Seal74, maarjah, die gaat niet door omdat ik zonodig voor moest dringen. :roll:

Maar nu wil ik bij deze een kaarsje aanvragen voor Seal74 die donderdag zijn behandeling ondergaat en zijn nieuwe tandjes krijgt.

Wil hem zo even een hart onder de riem steken en hem veel succes en sterkte wensen.

Veel liefs Sabine.

:smt006
ma, 07/05/2004 - 15:43 Permalink
Missy66

Digitaal Kaarsje voor Seal74

Heel erg veel sterkte morgen (8 juli) Seal...
Wij gaan vast beginnen met duimen draaien ;)
Hou je goed he "menneke" het komt echt helemaal goed en binnekort mag jij stralen... en genieten van een gezond gebit...
We lezen graag jou verhaal als je er aan toe bent...


http://www.clubs.nl/ClubsData/194725/incoming/Sterkte.gif

Liefsssss Carin
wo, 07/07/2004 - 13:24 Permalink
madje

Seal74.

Ik wens je heel veel succes voor morgen.
Binnenkort staat mij hetzelfde te wachten.
Maak je niet te druk.

Succes.
http://www.clubs.nl/ClubsData/194725/incoming/Sterkte.gif

Bij deze een digitaal kaarsje.
do, 07/08/2004 - 00:37 Permalink
Missy66

http://www.clubs.nl/ClubsData/194725/incoming/Sterkte.gif


dit digitaal kaarsje brandt voor Nance zei is zo moedig om morgen (vandaag) en bezoekje aan de tandarts te brengen...
In gedachten zijn we om 11.30 bij haar en wensen haar heel veel sterkte en suc6 en horen snel hoe het verlopen is...

Liefsssssssssssss carin
ma, 07/26/2004 - 03:03 Permalink
nance

Missy lieverd,

Bedankt het heeft echt geholpen en bedankt voor je lieve woorden en steun !! Er zouden meer mensen zo als jouw moeten zijn !!!

Dikke kus Nance
ma, 07/26/2004 - 21:51 Permalink
Missy66

http://www.clubs.nl/ClubsData/194725/incoming/Sterkte.gif

hey kanjer van me...
Morgen is jou dag Madje...
Het digitaal kaarsje brand alvast, en ik wil je heel veel sterkte en suc6 wensen...
Ga ervoor Madje, het voegt zoveel positiefs toe aan je leven, nu is er nog angst en twijfel, maar na morgen is er zelf vertrouwen en rust en mag je heel erg trots op jezelf zijn...

We horen van je he...
Liefssss Carin
do, 07/29/2004 - 00:06 Permalink
Moon

http://img34.exs.cx/img34/6630/Sterkte.gif

Lieve Marjolein,

Heel veel sterkte morgen! We zullen aan je denken! Je kan het!!!!!
(ik ben dan wel geen Missy die hele mooie bemoedigende woorden hier neer zet..maar het komt uit een goed hart! Ik hoop dat Missy snel terug komt om zelf weer kaasjes te branden voor mensen die het nodig hebben!)
zo, 01/09/2005 - 17:26 Permalink
tandjetandje

Hoi Missy,

Die kaarsjes van jou zijn geweldig! Gewoon het idee dat er iemand is die aan je denkt en dat je niet de enige bent die zich voelt zoals hij zich voelt.
Ik kan hem de 25e nog wel een keer gebruiken om 9.00 uur. Dan ga ik voor mijn laatste behandeling en dan is mijn gebit in orde tot aan de volgende controle!!!!
Bedankt voor het meleven met ons allemaal.

Groetjes tandjetandje
ma, 01/10/2005 - 08:23 Permalink
tandjetandje

Overmorgen is het zover, de laatse keer voorlopig......denk je aan mij en brand je dat digitale kaarsje nog alsjeblieft??????
Alvast bedankt. En als het goed is kom ik dinsdag ook met zio´n grijns naar buiten.... :smt003
zo, 01/23/2005 - 22:39 Permalink
Moon

Lieve tandjetandje!
Helaas is Missy even afwezig op het forum. Ik heb even "haar taak" van kaarsjes branden tijdelijk op me genomen, dus ik hoop dat je het goed vind wanneer ik een kaarsje voor je brand! (ik had het opgeschreven en wilde hem morgen voor je posten, maar zal het nu gelijk voor je doen!)

http://img193.exs.cx/img193/6630/Sterkte.gif

Dit kaarsje brand voor jou om je de kracht en de moed te geven om je laatste bezoek goed door te komen en dat je met een grote glimlach de wereld weer tegemoed zal lachen!
zo, 01/23/2005 - 22:59 Permalink
tandjetandje

Wat zijn jullie toch allemaal ontzettend lief hier!
Morgen zit ik om 9.00 uur in de stoel en dan denk ik aan jou kaarsje.
Morgenmiddag zal ik even posten hoe het geweest is.
Bedankt maar weer voor jullie steun!

Groetjes tandjetandje
ma, 01/24/2005 - 21:17 Permalink
tandjetandje

Hallo allemaal!

Een beetje late reactie van mij, maar ik had helaas niet eerder tijd. Nou, dat kaarsje heeft geholpen hoor. De laatste drie vullingen zijn gezet, en ik ben er weer helemaal mee klaar.....wat een opluchting, ik kon wel janken van blijdschap toen ik naar buiten ging. Mijn hart maakte een vreugdedansje. :smt026 Vier jaar geleden had ik niet durven dromen dat ik ooit nog naar de tandarts zou durven gaan, en nu is alles weer keurig in orde gemaakt. :smt001 Oke, ik heb dan wel een paar kiezen minder dan voorheen, maar in het zicht zitten alle tanden er nog, en ze zien er weer netjes uit. Hoe is het toch mogelijk dat een mens zo bang kan zijn dat hij zijn gebit laat versloffen, want het is wel je visitekaartje en het doet heel veel afbreuk aan je zelfvertrouwen als dat er niet goed uit ziet. Beter een waardeloos kapsel dan een lelijk gebit, dat realiseer ik me nu maar al te goed. :D Dus voor iedereen die nog twijfelt en die bang is wil ik nog even zeggen: ga nu op zoek naar een begripvolle tandarts en laat iets doen aan je gebit. De kiespijn is vele malen erger dan die behandeling, dat weet ik nu wel weer heel zeker. Voorheen dacht ik ook dat je beter kiespijn kon hebben dan naar de tandarts gaan, maar vroeg of laat moet je er toch aan geloven. En deze site helpt je weer de moed te vinden om te gaan, want je bent heus niet de enige die bang is, dat zijn we diep in ons hart allemaal. Dus: ga voor het te laat is!!!!!!!!!!!!!!! Er zijn hier heel veel mensen die voor je duimen. :smt023

Groetjes tandjetandje
di, 01/25/2005 - 19:39 Permalink
minique

Geweldig tandjetandje... Dat je nu helemaal klaar bent. Je hebt je er super-goed doorheen geslagen! Nu lekker genieten van je prachtige, opgeknapte tandjes... Heerlijk!!!

:smt006 Monique
di, 01/25/2005 - 20:10 Permalink
Moon

http://img205.exs.cx/img205/8306/sterkte4bl.gif

Lieve Load,

Dit kaarsje brand voor jou, om je alle kracht toe te zenden bij je bezoek aan de tandarts om 9.00. We denken aan je!
Heel veel sterkte
wo, 02/09/2005 - 08:38 Permalink