hoi mag ik een link hier door geven

Author:
bloemetje
Posted:
ma, 05/24/2004 - 19:19
[quote="bloemetje"]Hallo allemaal

ik heb hier een mooie link ik hoop dat ik het hier mag neer zetten
ik heb deze clubid overgenomen van iemand die de clubid niet meer intakt
kon houden of geen tijd er voor had ik hoop dat er wat meer leden daar naar toe zullen komen ... ik heb wel leden maar die zeggen niks meer en ik kan ze er ook niet uit kicken dus omdat ik mede beheerder ben
zijn hier mensen die deze clubid kennen of nog lid willen worden ik zou het wel leuk vinden nou heel veel groetjes bloemetje

Ps :als ik de link hier niet neer mag zetten haal hem er dan maar uit...
is het mischien niet handig om een reclame forum te maken voor hier op de tandarts site het is maar een idee
oeps vergeten de link er neer tezetten hier komt ie als nog doegie
http://www.clubid.nl/clubs.php?clubid=1255
bloemetje

iedereen is welkom daar.... ik ben geen astistente in ben gewoon geintreseerd in dat soort werk .. ik vind het gewoon leuk om het een beetje te onderhouden nou heel veel groetjes bloemetje
ma, 05/24/2004 - 21:05 Permalink
Missy66

Hoi Bloemetje...

Misschien was het voor jou dan ook gemakkelijker geweest als de vorige operator jou operator had gemaakt, zodat je wel alle bevoegdheden op de club had gehad...
Als mede beheerder kun je idd niet overal meer bij.
Ik ken clubID wel heb er ook div clubs gehad maar ben nu toch bij clubs (van Hetnet) gebleven...
Suc6 met je Cluppie enne ja is idd beter wat Braces zegt dat het gemakkelijker was om erbij te vermelden wat voor"club/site het is...
Maar dat is nu wel duidelijk ;)

Groetjes
ma, 05/24/2004 - 22:08 Permalink