A.S.Donderdag is het mijn beurt alles gaat eruit.

Author:
Van
Posted:
ma, 08/25/2003 - 16:22
Ik moet alles Donderdag eruit laten halen bij Schuite. Ben al geweest voor foto"s en te happen maar nu komt het echte werk. Ben niet bang voor de tandarts of de pijn maar wel voor de Narcose, ik heb zoiets van je zal er niet uitkomen.Ik ben totaal 1425 euro kwijt.
Excuus Truus

Ik neem aan dat je wel laat horen hoe het gegaan is? Ik ben erg nieuwsgierig, heb zojuist op de website zitten kijken.
In elk geval wens ik je heel veel sterkte!
ma, 08/25/2003 - 17:45 Permalink
janny1970

Hoi,

Schuite weet wat ze doen ze hebben al meer dan 50 jaar ervaringen, ze werken snel en precies, ook de narcose is maar kort en je hebt het voordeel dat je bij hun niet wordt bij verdooft in je mond, nadien dus veel minder pijn daardoor.
En wat betreft angst om niet wakker te wordendat kan ik me voorstellen dat heb ik ook elke keer als ik narcose krijg maar je wordt elke keer weer wakker dus die angst is ongegrond.
Maak je niet druk en probeer je goed te ontspannen en dan is het zo donderdagavond en heb je het al weer achter de rug.

Succes en sterkte ermee, groetjes Janny
wo, 08/27/2003 - 10:46 Permalink
Van

Ik laat jullie zeker iets weten, ik moet zo de blauwe pil innemen en dan lekker slapen [daar heb ik gelukkig geen problemen mee zenuwachtig of niet]Nou misschien heb ik morgenavond wel goed nieuws. Bedankt voor jullie meedeleven.
wo, 08/27/2003 - 23:22 Permalink