8 jaar niet geweest

Author:
Tries
Posted:
do, 08/21/2003 - 21:42
Hallo allemaal,

hier ook zo'n bangerik, Nooit bang geweest maar door een ...tandarts die geen begip had niet te verslaan was enz dus al 8 jaar niet geweest, tot ik een kiesbrak en daar zo veel pijn aan had, dus wel moest. met het schaamrood op mijn wangen die man alles uitgelegt en zo waar begreep hij mij.. maar door dat ik zwanger was wilde hij op dat moment geen foto's maken dus alleen kies gevuld, en moest na mijn zwangerschap terug komen, dat heeft nog ff geduurd maar uit eindelijk ben ik dus gegaan, alles is bijna klaar 6 behandelingen gehad van 5 kwartier per behandeling..

nu heeft hij gister een wkb gedaan waarvan hij zei dat de wortel dood was er zit nu een noodvulling in, maar ik heb behoorlijk wat pijn heb zelfs al een paracetamol met codine in genomen en daar komt het zelfs door heen
de pijn zit me meer in de kaak lijkt het wat doorstraalt naar mijn hoofd.oog,en klieren..
is dit normaal? of zo er toch iets niet goed zijn... ook is het bij mij bijna niet te verdoven tijdends de behandelingen hij denkt dat dat komt door dat ik zo bang ben, kan dat?

Met vriendelijke groet

Tries
terry

HoiHOI.Een verdoving bij bange mensen,of geen bange mensen,maakt geen verschil.
En dat weet ik omdat ik ook altijd heel bang was vroeger,en met verdoving deed het geen pijn.
toch hoor je dit meer vertellen,zoals dat verdoving slecht werkt door adreline door angst en stress.
Of dit waarheid is,ik denk van niet.
ik denk dat een verdoving op verschilende manieren kan worden gedaan,zoals dichterbij de zenuw,dan er iets verder van af te doen verdoven.
Mooie vraag voor de dige tandarts.
vr, 08/22/2003 - 00:12 Permalink
Tries

Ben ik weer even, vanmidaag moet ik weer terug, de pijn is niet te harde grr.. maar nu weer die verdoving hopelijk hoeft ie niet in mijn voorkaak te prikken maar dat zal wel.. hoe kom ik toch ooit van van mijn angst voor de tandarts? (niet DE TANDARTS maar het gene wat ie doet natuurlijk)

zal nog wel vertellen hoe is gegaan..

Groetjes Tries
vr, 08/22/2003 - 13:12 Permalink