dag zonder pijn

Author:
mirandaenrichard
Posted:
za, 08/16/2003 - 23:02
hehe eindelijk heb ik 1 dag geen pijn gehad.
Ik ben donderdagavond laat naar een plaatsvervanger geweest en die zag op de foto toch een ontsteking.
Hij heeft het kanaal opnieuw geopent en toen kwam er wat vuil uit. Pijn werd iets minder maar was nog wel hevig.
Al 3 dagen antibiotica, ben misselijk ervan maar sinds ik dat slik helpen die pijnstillers opeens weer wel??!!
Is het nou de antibiotica of de Ibuprofen??
Ben in ieder geval die ergste pijn kwijt, ben nu alleen de hele dag misselijk.
Wordt er wel moe van hoor.
Maar volgens mijn eigen tandarts moet ik toch de kuur afmaken om de bacterie te doden.
Trekken wil ze niet want ze zegt dat dan mijn andere kiezen scheef komen ofzo. Verstandkies is al door trouwens.
Hoop dat het snel help anders stop ik toch echt met die misselijkmakende rotzooi en ga naar het ziekenhuis want zo wordt ik echt gek.
O, ja misschien ff leuk om te vertellen...Toen ik dus savonds de spoedlijn belde voor die pijn en ik bij die plaatsvervanger terecht kon ging hij me nadat ie foto's had gemaakt verdoven. RECHTSBOVEN..... terwijk de pijn LINKS ZAT????
Ik vroeg nog is dat normaal maar hij zei nix en begon te boren!!!!AUWWWWWWWW
Toen ik het niet meer hield zei ie , ik denk dat ik je te weinig gegeven heb ik geef je nog wel wat.
NU WEL AAN DE GOEDE KANT, nou je kan je wel voorstellen hoe mijn gezicht erbij hing aan het eind.....
Maar goed als je pijn hebt kan nix je meer schelen.
Heb gelukkig toen een nachtje goed geslapen(wel met ibru 600 bruis)