mijn oude tandarts en kwik

Author:
chlorophill
Posted:
do, 07/17/2003 - 22:52
Ik heb nu al een tijd een goede tandarts :smile:.daar ga ik vragen of hij mijn vullingen weg wil halen...
maar bij mijn oude zei ik dat ik geen amalgaam wou en hij deet het als nog!!!
zei die dat het gewoon het beste was! PfFFT!
terwijl ik vroeger al kwik binnen had gekregen door iets anders. ik al 7 jaar vreemde klachten en weet nog steeds niet helemaal of dat daar mee temaken had. maar ik weet wel dat ik heel erg veel zieker werd na mijn amalgaam vullingen. ik wil het weg laten halen. maar ik heb ook kronen en ik weet niet of daar onder ook nog amalgaam zit.want die oude tandarts had er eerst vullingen in gedaan en toen ging die weer kronen er op doen! kwam dat gif weer in mijn mond los.!!!
ik zoek eigenlijk contact met iemand die veel over dit onderwerp weet .. en misschien wat advies heeft.en gewoon om er over tepraten.
en waar ik terecht kan me mijn klachten ik ben gronisch vermoeid heb consentratie problemen enzo.maar mijn huis arts neemt dat zwaare metaal verhaal niet seriuus genoeg.ik word van het kastje naar de muur gestuurd en mijn klachten woorden zomaar op andere dingen afgeschoven.

HELP!

[ Dit Bericht is bewerkt door: chlorophill op 2003-07-17 23:01 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: chlorophill op 2003-07-18 02:03 ]
Kamille

Beste chlorophill,

Er zijn inmiddels vele mensen die lichamelijke en psychische klachten hebben door hun amalgaam. In sommige landen waaronder in Europa is het gebruik van amalgaam zelfs verboden of onder streng toezicht geplaatst. Ik zelf heb al mijn amalgaamvullingen laten vervangen voor witte en voel mij nu veel beter.
Als je meer informatie wilt zou je eens kunnen kijken op http://www.nvbt.nl of http://people.zeelandnet.nl/newenergy/newenergy.html (dit is een site van een amalgaamslachtoffer).
Op de eerste site vind je ook een lijst van biologische tandartsen die amalgaam op een verantwoorde manier kunnen en willen verwijderen.
Veel succes en sterkte toegewenst en laat je niet van het kastje naar de muur sturen!

Groeten,
Kamille
vr, 07/25/2003 - 18:09 Permalink