na 3 vullingen en 5 bezoeken, nog steeds last van mijn tande

Author:
a8484
Posted:
vr, 05/23/2003 - 22:18
ik ben 2 weken geleden naar mijn tandarts gegaan voor kontrole. Ik had toen helemaal geen last van mijn tanden. Na eerste bezoek moest er 3 gatjes gevuld worden.Bij tweede bezoek zijn er 3 gatejs gevuld. tijdens vullen van gatjes waren nog 3 mensen(praktikanten?) die meekeken. De tandarts was druk bezig met het uitleggen. hij had een stukje etenrest tussen mijn tanden gevonden en daar was hij gepiekeerd en hij zei dat hij meestal mensen wegstuurt om te poetsen.Ik had voor de bezoek wel mijn tanden gepetst en geflost. Volgende dag brak een stukje vulling in mijn mond. ik heb gebeld en voor derde keer bij hem geweest. Hij heeft weer beboord en weer vulling in gedaan. Volgende dag had ik pijn in alle drie gevulde tanden, voor vierde keer ben ik bij hem geweest en toen bleek dat de vulling te hoog was, vervolgens heeft hij de vulling geslepen. volgende dag had ik weer pijn,dus ik heb weer gebeld en voor vijvde keer bij hem geweest en toen bleek dat andere vulling ook te hoog was, toen ik bij hem kwam, had hij zelf geen tijd en zijn assistente heeft een stukje vulling geslepen, en ze zei steeds ik weet het niet en het is heel moeilijk, en zij had nog een gatje ergens gevonden! ik ben weggegaan in de hoop dat het afgelopen zou zijn, maar nee hoor!! ik heb nog steeds last!!als ik iets eet. Wat een ellende. ik weet het echt niet meer, ik heb een drukke baan en ik heb geen tijd om elke dag naar de tandarts te gaan, naar mijn mening heeft mijn tandarts mijn tanden slecht of fout behandeld, wat kan ik doen?
Marieke81

Als je gaatjes gevuld zijn met een witte vulling kan het heel erg goed zijn dat je zenuw daar heftig op reageert meestal verdwijnt dat vanzelf maar daar kan een tijdje overheen gaan (zelfs wel een paar weken) mocht het niet overgaan is een wortelkanaalbehandeling een goeie oplossing om van je pijn af te komen.
Maar ik zal adviseren om een paar weken te wachten en kijken of het over gaat.
succes ermee!!!
vr, 05/23/2003 - 22:51 Permalink
a8484

Mickij,heel erg bedankt voor je advies, Ik zal nog even wachten, maar ik ga mijn tandarts bellen en kijken wat hij te zeggen heeft.
groetjes
zo, 05/25/2003 - 09:08 Permalink
Caro

nou, een stressige tandarts he...valt ook niet mee, drukke praktijk, en dan nog mensen begeleiden...

hm, ..wat ik zou doen, hem erop aanspreken, en als ie dan nog gepikeerd doet een ander opzoeken.
de enige keer dat ik napijn had van vulling, was omdat er lucht onder zat, ..duurde 2 dagen eer t over was.
zo, 05/25/2003 - 23:54 Permalink