Kerkrade was mijn redding

Author:
Jan Willem
Posted:
zo, 08/18/2002 - 15:35
Hallo beste mensen.

Ik wil hierbij even een berichtje plaatsen over de behandeling van mijn probleem.
Ben in zeker 22 jaar niet meer bij de tandarts geweest en had inmiddels een gebit maar er stonden nog twee verstandskiezen onder. De angst die ik in het verleden heb opgebouwd door zeer slechte ervaringen bij tandartsen heeft er voor gezorgd dat ik 22 jaar gewacht heb om er weer naar toe te gaan. Ten einde raad ging ik het internet op om een oplossing voor mijn probleem te vinden en heb die gevonden in Kerkrade.

Daar heb ik nogmaals aan de tandarts gevraagd of je er werkelijk niets van voelt (ben onder narcose behandeld) omdat ik het niet vertrouwde, maar zij stelde mij gerust en voor ik het wist werd ik weer wakker en waren de 2 kiezen weg.

Mijn dank is groot en hoop dat iedereen dit bericht leest want zij zijn werkelijk de oplossing voor je problemen met je gebit. Ik kom zelf uit Dordrecht en is bepaald niet naast de deur maar dat maakte mij niet uit, ik ben nu gelukkig en blij dankzij hen.

In Kerkrade is er een samenwerkingsverband
tussen een tandarts en een anesthesist.
Door deze samenwerking kunnen extreem angstige patiënten geholpen worden.

Groetjes. Jan Willem.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Jan Willem op 2002-08-18 15:39 ]
Angsthaasje

Hoi Caro,

Het is even doorbijten en als het verdoofd is dan is de pijn ook weg. Veel succes en laat even horen hoe het gegaan is.
za, 05/17/2003 - 15:53 Permalink