Een peptalk helpt wel !!!

Author:
Kari
Posted:
do, 03/20/2003 - 15:15
Nou ik ben geweest hóór, en het viel harstikke mee. De vorige x was ik tijdens de behandeling behoorlijk in paniek geraakt, zat te huilen en begon een beetje te hyperventileren. Daarom deze x ook zo'n angst. Dus kon ik 2 dingen doen; 1. mijn ogen en oren sluiten en mischien afbellen, maar dan ben ik weer terug bij af en ga ik weer ong. 8 jaar niet meer naar de tandarts. of 2. ik ga de confrontatie aan en zoek het probleem juist op.
Nou dat laatste heb ik gisteren dus gedaan en zodoende kwam ik op deze site terecht en heb gelijk een berichtje achter gelaten.
Nog harstikke bedank voor de reactie hierop hippo, moon en pisces, het heeft me behoorlijk goed gedaan.
De behandeling ging vandaag zo goed dat ik geen traan heb gelaten, ik was heel relaxt mede dankzij mijn walkman met rustgevende muziek erop en ik heel erg goed mijn buikademhaling in de gaten had gehouden.
Nou zo heb ik nog veel meer dingen gedaan die hielpen om mezelf rustig te houden maar ik denk dat daar niemand op zit te wachten om nog meer te horen. Nog bedankt voor de reacties Doeiiiiiiii.
Moon

Hoi Kari,

Ben blij dat t goed gekomen is!

enneh! Om even te reageren op je opmerking dat t niemand wat zou intereseren wat jij hebt gedaan om jezelf rustig te houden. IK denk dat anderen daar juist wel heel veel aan hebben. Uit de tips en raadgevingen van anderen pik jij zelf de dingen die bij jou passen . Misschien kan jij zo ook wel iemand helpen!!!!!

Groetjes Monique
do, 03/20/2003 - 17:47 Permalink
hippo

hoi kari ,
nou je mag trots zijn op jezelf hoor!!!
en als je net als wat moon schrijft, goeie tips hebt om wat te ontspannen op die vreselijke stoel kom maar op met vertellen.Ik zit ook altijd zo gespannen als een ik weet niet wat ,in de stoel,zelfs met een controle!Dus kan ook wel wat tips gebruiken.
hou je haaks, groetjes hippo
do, 03/20/2003 - 17:58 Permalink
ninaislief

hoi kari,
allereerst fijn dat het zo mee gevallen is...
dit steunt ook weer andere mensen hier die bang zijn voor de tandarts.
waar ik nou benieuwd naar was kari is het volgende;hoe gaat dat eigenlijk precies zo'n behandeling met lachgas?
ben je effe een beetje "weg", word je slaperig, kortom wat voel je dan precies???


liefs nina
za, 03/22/2003 - 19:49 Permalink