2 Kleine tandjes

Author:
hans82
Posted:
wo, 03/12/2003 - 11:00
Hallo ik had een vraag...

ik heb een redelijk recht gebit dta ik weet en heb ook nooit een beugel gehad en mijn tandarts waar ik al mijn hele leven bij zit heeft er ook nog nooit wat over gezegd.. het gaat over het volgende.. bij mijn bovengebit heb ik 2kleine draculatandjes bij mij 2voortanden.. ik vind dit er zo erg uit zien en zou hier graag iets aan willen doen.. alleen wat ?

bedankt hans
Moon

I(k ken het probleem. Ik heb ook een beetje draculatandjes, en voor de rest een keurig recht gebit. Ik heb soms de meest vreselijke irritaties eraan, maar ach.. het went.. zo zsie ik eruit en zo ben ik! Als anderen zich eraan irriteren dan kijken ze maar de andere kant op.

Ik heb nog nooit overwogen om een beugel o.i.d. te nemen.... nee dank je! Nog meer pijn en nog meer geklooi aan ijn tanden... geloof niet dat ik dat aankan!!!

Maar goed.... om antwoord te geven op je vraag. Denk dat ik er met mijn tandarts over zou hebben en dat een beugel een goede oplossing zou zijn!!!!

Groetjes Monique
wo, 03/12/2003 - 15:01 Permalink
saskiaa

Hallo,

Ik had ook draculatanden. Mijn tandarts heeft de hoeken afgevijld en de slepten op gevuld met neptand. Je ziet er nu niks meer van. Misschien een idee.

groeten van saskia
vr, 03/14/2003 - 15:50 Permalink
bemmen

Ik heb het zelfde gehad, bij mij heeft de tandarts de onderste tanden weggehaald en de bovenste 2 nieuwe zijn weer van zelf goed gegroeid.

Groetjes ACVE
vr, 03/14/2003 - 16:08 Permalink
de digitale tandarts

Misschien bedoel je kegeltandjes: dat zijn tanden die minder goed ontwikkeld zijn en daardoor een andere vorm hebben.

Vaak is het mogelijk om deze met een porseleine facing of een volledig porseleine kroon te bedekken, zodat ze weer een volwaardige vorm/uiterlijk hebben.

Grt


[ Dit Bericht is bewerkt door: vaart op 2003-03-31 11:48 ]
ma, 03/31/2003 - 11:48 Permalink