Nieuwe tandarts

Author:
bemmen
Posted:
vr, 02/14/2003 - 22:47
Hoi allemaal,

Ik had een tandarts die mij al vanaf november vorig jaar met pijn heeft laten zitten. Hij begon met vullen van een kies rechtsonder. Tot 2 keer toe gevuld maar geen ene verbetering. Ik werd het een beetje zat en vroeg me af of mijn tandarts wel zo kundig was! Voor 2 weken terug is hij dus voor de 2de keer gevuld, maar meneer was nogal ongeduldig en ging ondertussen andere patienten helpen!! Steeds op de klok kijken en begon te boren terwijl de verdoving helemaal niet goed was ingewerkt! Ik ging door de grond, toen heeft hij maar wat meer verdoving gegeven. Ik hoorde hem mompelend naar achteren lopen dat het zo nog langer ging duren allemaal.

Toen was voor mij de maat vol, via mijn baas kon ik naar een andere tandarts, ook een goede klant van ons. Vorige week gebeld en gisteren (13 feb) geweest voor het eerst. Nou heb dus een wortel kanaal behandeling achter de rug. Ik kon eerst pas 4 maar komen, maar als verassing morgen ochtend mocht ik gisteren komen. Maar goed ook voor mij want ben een zenuwpees hoor!!

Deze nieuwe tandarts was helemaal te gek!! Lieve man, rustig veel geduld en ja gewoon vertellen wat hij ging doen en zo. Erg fijn!! Is het nu zo gek dat ik naar een andere tandarts wilde? Mijn oude tandarts had niet eens foto's gemaakt!!

Goed dit wilde ik ff delen.

Oja ging vrij goed die behandeling, duurde wel iets van 3 uur of zo. Kan alleen nu nog niet echt goed eten, maar de tandarts vertelde dat hij nog nooit zo ontstoken had gezien en het bleef ook erg bloeden. Dus dat zal wel normaal zijn.

Groetjes ACVE
Music Girl

Mag ik vragen waar die tandarts zit??

ik wil eigenlijk ook wel naar een andere tandarts, en het verhaal komt mij voor een deel wel bekend in de oren!!

Alvast bedankt

Groetjes MG
zo, 02/16/2003 - 19:24 Permalink
admiraal

Als u een relatie met een arts /tandarts heeft en U bent niet tevreden is het normaal dat U daarover met hem communiceert.Nobody is perfect, ook patienten niet en een goed gesprek kan de lucht opklaren, een probleem oplossen.Of je kunt samen besluiten niet verder te gaan.Beetje mokken op een site mag ook wel, maar het is niet echt een faire oplossing.Hij had van Uw gesprek kunnen leren.
zo, 02/23/2003 - 13:11 Permalink
bemmen

Alles is hem duidelijk gemaakt,
Ik belde hem om te zeggen dat ik naar een andere tandarts ben gegaan. Helaas kreeg ik de tandarts niet zelf te pakken maar de assistente. Die verzekerde mij dat de tandarts mij nog wel wilde spreken hoe het nu precies was gegaan. Mijn oude tandarts heeft niks meer van zich laten horen en stuurde mij vorige week een brief dat hij het spijtig vond, dus ik heb het idee dat hij niet eens wil weten wat er nu precies mis is gegaan.

Groeten Bemmen
ma, 02/24/2003 - 11:46 Permalink