Nu moet ik echt!

Author:
Yvette20
Posted:
do, 02/20/2003 - 13:52
Hoi,

Gisteren is er een stuk van mijn kies afgebroken, nu is er bijna alleen nog vulling over. (Die kies heeft vorig jaar al een wortelkanaalbehandeling gehad)
Ik heb er geen last van, er zit geen scherp randje aan oid.
Kan ik het niet gewoon zo laten zitten? Als ik er alleen al aan denk dat ik eventueel binnenkort naar de TA moet..... slaap ik 3 nachten niet.
Spa

Hoi Yvette,

Lijkt me verstandig wel snel een afspraak te maken! Als je te lang wacht wordt het waarschijnlijk alleen maar erger (laat staan pijnlijker..) Even flink zijn en aan iets leuks denken, dan sta je zo weer buiten!!! Je moet na de afspraak iets leuks plannen (dan kan je daarnaar uitkijken) Veel sterkte!! groetjes
do, 02/20/2003 - 17:47 Permalink
Moon

Ja.. je zou het kunnen laten zitten...
Als hje de risico's van verder afbreken, infecties, vulling eruit en pijn wilt riskeren tenminste...
Ik zou in elk geval even bellen naar de tandarts en proberen een afspraak te maken voor diezelfde dag. Heb je in elk geval niet het problee van nachten niet slapen!!!!

Sterkte!
Groeten, Monique
do, 02/20/2003 - 17:48 Permalink
lienos

Je zegt dat er vorig jaar een wortelkanaalbehandeling in die kies is geweest.Dan hoef je nergens bang voor te zijn,want je voelt immers niets meer.Er zal wel een kroon opmoeten,als er niet zoveel meer van over is.Of je moet 'm willen laten trekken?Maar ik zou een kroon doen,je voelt er helemaal niets van,van de behandeling.Ik zeg dit nu wel stoer,maar zag er zelf ook als een beer tegen op en wat viel het allemaal mee!!!
do, 02/20/2003 - 18:03 Permalink
Yvette20

Ik ben eigenlijk ook bang om flauw te vallen, is nl laatste keer bijna gebeurd in de wachtkamer, ik heb dan gewoon geen controle meer, en als ik in de stoel lig moet ik me heel erg concentreren om niet flauw te vallen of te gaan hyperventileren (wat ik dus nooit anders doe)
Hebben jullie dat ook?
ma, 02/24/2003 - 14:00 Permalink