Gebitten en Vullinegn interessant?

Author:
harald
Posted:
ma, 01/27/2003 - 15:56
Hallo, ik heb iets heel vreemds. Ik ben altijd erg gefacineerd geweest door tanden en gebitten. Dit heb ik al zolang als ik mij kan herinneren. Het is heel raar, ik weet niet of er in Nederland meer mensen dit verschijnsel kennen, maar ik vind het opwindend om met een meisje over gebitten te praten, over behandelingen en om naar haar gebit te kijken. Zeer specifiek geinteresseerd ben ik in vullingen en de behandeling.
Zijn er meer mensen die dit hebben, ik kan er nl. Niet over praten. Ik wil graag met iemand hierover in contact komen.
banjer

Ik vind het ook al jaren interesant om met vrouwen te praten over tanden en kiezen en met name almagaan vullingen, ik dacht ook dat ik de enige was die dit probleem had, zijn er ook vrouwen die dit hebben.
vr, 02/07/2003 - 05:50 Permalink
Moon

Waarom is het interesant om met meisjes over gebitten en vullingen te praten????

Ik vind het op zich wel een interesant onderwerp, maar meer omdat het me heel erg bezig hield. Tandartsen en wat doen ze. Op het moment dat ik precies weet wat me te wachten staat, ben ik minder bang. En ik moet gewoon mijn verhaal kwijt als ik bij de tandarts ben geweest... Maar dat ik het nou een geweldig onderwerp vind om over te praten tijdens een afspraakje.. nou nee!

Groetjes Monique
vr, 02/07/2003 - 16:10 Permalink
Moon


Op 2003-02-07 22:18, schreef banjer:
Hoi Moon,

Het is inderdaad geen onderwerp om tijdens een afspraak in de kroeg te voeren.



Haha... ik zie ijzelf al in de kroeg staan! Hallo ik ben Monique heb zoveel vullingen, hoeveel heb jij er??? Haha! Sorry...
Wanneer praten jullie er dan wel over? Als het toevallig ter sprake komt?
za, 02/08/2003 - 18:32 Permalink
banjer

Ja inderdaad, het is geen goede openings zin, om een leuk gesprek te beginnen.
Maar als het ter sprake komt vind ik het boeiend onderwerp.
za, 02/08/2003 - 18:42 Permalink
Moon

Oké! dan begrijp ik het wel. Ik moet zeggen dat ik dat ook wel heb. Ik vind het wel een boeiend onderwerp om over te hebben. Maar dan meer in de zin van, zoals ik ook in mijn vorige bericht al zei, om ervaringen om te doen en om ervaringen van anderen te horen om zo mijn angst minder te laten worden.
(ik geloof alleen dat mijn omgeving het een minder leuk onderwerp vind!)
za, 02/08/2003 - 21:57 Permalink
banjer

Ik heb geen echte angst voor de tandarts ga uiteraard niet fluitend naar binnen, maar sta meestal na 2 minuten weer buiten.
ahaarald schrijft dat hij het opwindend vind om vrouwen vullingen te zien, dat heb ik ook.
Banjer.
za, 02/08/2003 - 22:19 Permalink
Moon

Sorry.. word echt niet warm of koud bij het zien van een vulling! Meestal vind ik het vreselijk om te zien. Helemaal die amogaan vullingen!

Maar goed.. zo heeft iedereen zijn eigen ding!
zo, 02/09/2003 - 09:41 Permalink
alscho28


Op 2003-02-07 16:10, schreef Moon:
Waarom is het interesant om met meisjes over gebitten en vullingen te praten????

Ik vind het op zich wel een interesant onderwerp, maar meer omdat het me heel erg bezig hield. Tandartsen en wat doen ze. Op het moment dat ik precies weet wat me te wachten staat, ben ik minder bang. En ik moet gewoon mijn verhaal kwijt als ik bij de tandarts ben geweest... Maar dat ik het nou een geweldig onderwerp vind om over te praten tijdens een afspraakje.. nou nee!

Groetjes Monique


Ja Moon, dat interesseert mij ook heel veel. Wat gebeurt er allemaal in de spreekkamer, hoe enz.
Ik praat er zelf heel weinig over, omdat ik in mn directe omgeving niemand ken die het ook echt interesseert. Ik probeer via internet wel informatie te verzamelen en das al heel wat.

[ Dit Bericht is bewerkt door: alscho28 op 2003-09-07 20:07 ]
ma, 05/19/2003 - 22:55 Permalink
Moon

jah! Mensen vertellen je alleen de vervelende dingen, maar niet de dingen die er werkelijk gebeuren....
Mensen in je omgeving waar het niet voor leeft, is het ook niet zo boeiend om erover te praten!
wo, 05/21/2003 - 17:33 Permalink
Sabine E.

Geldt dit alleen voor gebitten en vullingen of ook voor kunstgebitten?
Ik heb wel eens gehoord dat er mensen zijn die opgewonden raken door kunstgebitten, met name op Amerikaanse sites.

Wie herkent dit?
di, 06/24/2003 - 20:44 Permalink
dj

Kan het toch niet laten hier toch ook een bijdrage aan te leveren.

Tsja mazda, dokters, doksters, verpleeg(st)ers enzo schijnen een sterke aantrekkingkracht uit te oefenen. Je bent bepaald niet alleen.
Een beetje grappig is het wel maar inderdaad niet noodzakelijkerwijs leuk voor jouw of de behandelaar.
Tenzij het wat wordt natuurlijk, niet alsof dat niet voorkomt. Zie ook "doktersromans".

Echt kwaad doe je er niet mee.

Dit psychologisch uitzoeken is niet zo heel moeilijk. Een tandarts zorgt voor je, houdt rekening met je, en is zelf sterk. Dat is aantrekkelijk.

Aan iets anders denken kan helpen. Tis wel klassiek. Probeer uit te zoeken welke gedachtes het tegenovergestelde effect hebben. Ik doe even geen suggesties.

Niet te boos worden hoor zeer geachte Braces. Voor sommige mannen is dit inderdaad een probleem, en soms gewoon naar. Of boos worden helpt..

Het is inderdaad wel mijn ervaring dat vrouwen inderdaad vaak mooie ogen hebben..

Doeg,
vr, 09/05/2003 - 00:13 Permalink
Louisette

Vind het walchelijk het idee dat er hier mensen zijn die opgewonden raken over verhalen die wij hier vertellen over b.v. vullingen e.d. , ik ben weg, wat ziek zeg, get a life :o

btw hier zijn site's voor, ga daar lekker heen met je behoeftes
zo, 07/25/2004 - 20:06 Permalink
marjolyn

Ik vindt het juist een rot gezicht als iemands gebit helemaal vol geplamuurt zit met vullingen, ik vindt dat niet mooi, ik snap niet dat daar mensen zo opgewonden van kan raken ik knap er alleen maar op af. :smt017
wo, 08/04/2004 - 01:44 Permalink