Ik heb geen tandarts

Author:
ganesha
Posted:
ma, 01/27/2003 - 22:00
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo, ik heb 3 jaar geleden mijn hele gebit in orde laten maken. Was jaren iet geweest en had het vertrouwen redelijk herwonnen. Zomaar op een dag, is deze tandarts met de noorderzon vertrokken, zonder berichtgeving en kreeg ik een telefoontje van de nieuwe arts...ik ging vanzelf mee in het klantenbestand..of ik het hier mee eens was?
Uit angst heb ik nee gezegd en reageerde boos, hoe dit allemala zomaar kon!
Afijn, een aantal mnd geleden, moed verzameld en naar een nieuwe tandarts. Die vond ik in een welgesteld dorp blijkbaar, want hij vond mijn gebit een" ziekenfondsbekkie".... hoe hij over mijn gebir pratte voelde zo vernederend dat ik niet meer ging.
Nu begrijp ik heus wel dat ik snel iets aangrijp waardoor ik vind dat ik er niet meer heen hoef..maar in dit geval was dat niet zo..ik wil echt graag mijn gebit gaan onderhouden. Liefst een kroon elk jaar , om kunstgebit te voorkomen.
Maar ik heb ook kinderen die naar de tandarts moeten. Vooral mijn oudste , zijn tanden staan lelijk in een vooruitstaande bovenkaak.
Wat kan ik nu doen? Hoe kom ik aan een tandarts, ik heb op dit moment kiespijn dus moet echt eens doorzetten nu.
Wie kan mij opweg helpen??

bedankt en groetjes , Ganesha
janny1970

Al gekeken onder zoek een tandarts is erg handig namelijk en anders contact met je zietenkosten verzekeraar opnemen, die kunnen je meestal ook wel aan adressen helpen van tandartsen die nog patienten aanneemt.

Groetjes Janny

[ Dit Bericht is bewerkt door: janny1970 op 2003-01-27 22:28 ]
ma, 01/27/2003 - 22:26 Permalink
Moon

Misschien een idee om alle tandartsen in je woonplaats te bellen om te vragen of ze nog patienten aannemen. Leg je situatie uit, en misschien kan je daar terecht.
Succes ermee!

Groetjes Monique
di, 01/28/2003 - 18:42 Permalink