dit hou ik niet meer uit

Author:
annelies40
Posted:
di, 02/04/2003 - 23:18
Ik heb sinds gisteren zo'n enorme pijn, dat ik het idee heb dat ik het niet meer uithou.
Ik zit onder de pijnstillers, ik heb een behoorlijke ontsteking en vreselijk angst voor de tandarts.
Ik ga morgen eerst naar de huisarts om in godsnaam iets voor die pijn en ontsteking te krijgen en ga nu de knoop doorhakken en ga naar een angsttandarts, ik overleg wel met de huisarts want dit hou ik niet meer uit.
Moon

Het is ook heel moeilijk! Ik snap best dat het heel moeilijk is om de stap te nemen om ddan ook werkelijk naar een tandarts te stappen, maar ik vind het heel knap dat je er met je huisarts over gaat praten. Dat is al een eerste stap!

Mag ik vragen waarom je niet naar de tandarts gaat????

Vreselijk om te horen dat je je schaamd voor je eigen mond en dat je zelf nauwelijks durft te lachen. Ik ken het probleem. Mijn kies is afgebroken en toen durfde ik dat ook niet. Gelukkig had ik op dat moment al een afspraak met mijn huidige (toen nieuwe tandarts) maar als er iets aan de hand is met je mond schaam je je te pletter!

Welke pijnstillers gebruik je? Als ik goede pijn in mijn mond heb, dan gebruik ik altijd saridon. Helpt super!!!
Sterkte!
Groetjes Monique
wo, 02/05/2003 - 07:20 Permalink
annelies40

Hoi Mo,

Ik heb een enorme angst opgebouwd voor de tandarts en dat heeft met vroeger te maken.
Op een gegeven moment vond de schooltandarts het nodig dat ik een beugel zou gaan dragen dus ben ik naar zo'n tandarts gegaan.
Maar dat was zo'n vreselijk mens, ze begon al te schelden als ik binnenkwam, zei dat ik een slecht gebit had, ging express in m'n tandvlees zitten steken met zo'n haakje, gewoon een vreselijk ervaring en de schooltandarts is eens uitgeschoten met z'n boor in een gezonde tand.
Daarom heb ik nog steeds die angst, terwijl ik heus wel weet dat het tegenwoordig allemaal anders is.
Gelukkig is de ontsteking vandaag iets minder maar ik heb van iemand een adres gekregen van een tandarts in Rotterdam en daar ga ik maar een afspraak mee maken.
wo, 02/05/2003 - 13:25 Permalink