Overgeefneiginen

Author:
Anony
Posted:
ma, 01/13/2003 - 00:19
Ik heb sinds kort een nieuwe tandarts en die bevalt goed. Omdat er nogal wat vertimmerd moet worden heb ik al wat afspraken achter elkaar gehad. Ik heb altijd al een hekel aan de tandarts maar dat ging meestal gepaard met normale zenuwen die iedereen heeft denk ik. Tijdens een van de laatste behandelingen kreeg ik echter last van overgeefneigingen. Alleen niet in de vorm van misselijkheid maar meer spanning of zoiets. Er komt dus niks uit maar is een reactie.
De behandeling daarop had ik in het begin er meteen weer last van. Het heeft met spanning te maken of met het gevoel dat het weer zou kunnen gebeuren. S'morgens tijdens het tandenpoeten voel ik het al aankomen, alleen heeft het niks te maken dat ik te ver achter in mijn keel kom. De tandarts heeft mij geadviseerd om iets kalmerend te kopen.
Heeft iemand een tip voor zo'n middel of een tip zonder een kalmerend middel?Alvast bedankt.
Music Girl

Ik heb gehoord dat Valeriaan helpt, je hebt wel meer van die homeopathische middeltjes, moet je maar eens naar op zoek gaan, er zijn er meer dan je denkt!

Groetjes MG
PS sterkte er mee!!
di, 01/14/2003 - 10:18 Permalink
de digitale tandarts

In ieder geval ademhalen door je neus vanuit je buik en niet te snel en oppervlakkig.
Succes.


[ Dit Bericht is bewerkt door: vaart op 2003-01-14 23:16 ]
di, 01/14/2003 - 23:15 Permalink
Music Girl

ik had ook een tip gekregen om bijv. met je tenen te gaan wiebelen dan heb je je aandacht bij je tenen en heb je de rest niet zo door.
Dit is alleen mogelijk tijdens de behandeling.

Veel succes
MG
wo, 01/15/2003 - 10:02 Permalink