10 jaar geen tandarts, WAT NU?

Author:
zolo
Posted:
ma, 01/06/2003 - 09:45
10 jaar lang ben ik niet naar de tandarts geweest. Ik vind dat nu de tijd is gekomen er weer heen te gaan, op mijn 28ste.
Waarschijnlijk moeten mijn verstandkiezen eruit, eentje "ruikt" niet lekker en ongetwijfeld heb ik ook wat gaatjes. Weet iemand hoeveel dat mij gaat kosten, aangezien de verzekering niks betaald, denk ik?
de digitale tandarts

In principe moet je elk jaar (minstens) 1 keer naar de tandarts om recht te hebben op de basisvergoeding van het ziekenfonds. Het is echter wel zo dat een aantal ziekenfondsen hier niet erg streng in zijn en toch uitkeren.

Je moet wel beseffen dat onder de basisvergoedingen van het ziekenfonds slechts een klein aantal verrichtingen vallen: de eerste controle, rontgenfoto's, extracties (trekken) en het volledige kunstgebit (75%). De kaakchirurg wordt altijd voor 100% vergoed.

Gewoon gaan! en laat als er meer moet gebeuren een plan en begroting opstellen dan weet je waar je aan toe bent.

Met vriendelijke groet.



[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2003-01-12 14:22 ]
zo, 01/12/2003 - 14:21 Permalink
cyberbob008

ik ben vandaag bij mijn tandarts geweest. Daar was ik al een paar jaar niet meer geweest en nou vroeg ik hoe het zat met dat geld omdat ik niet gesaneerd was. Ze zei tegen mij dat de sanering er af was, dus je hoeft niet elk half jaar of jaar meer te gaan om het vergoed te krijgen.
di, 01/14/2003 - 21:10 Permalink
ganesha


Op 2003-01-14 21:10, schreef cyberbob008:
ik ben vandaag bij mijn tandarts geweest. Daar was ik al een paar jaar niet meer geweest en nou vroeg ik hoe het zat met dat geld omdat ik niet gesaneerd was. Ze zei tegen mij dat de sanering er af was, dus je hoeft niet elk half jaar of jaar meer te gaan om het vergoed te krijgen.
ma, 01/27/2003 - 22:02 Permalink
ganesha

sorry van bovenstaande, ik ben hier nieuw, er ging wat fout dus

Ik ben al een hele tijd niet meer geweest, klopt dat van die sanering?? Wat is er precies verandert dan ??
groetjess
ma, 01/27/2003 - 22:04 Permalink