Ik ging bellen

Author:
Dezweal
Posted:
do, 01/09/2003 - 21:08
Hoi...

Ik had gezegd dat ik ging bellen naar een tandarts in de eerste week van het jaar... Jaha..dat had je gedacht... Het zweet brak me al uit bij de gedachte vanwege de zeer slechte toestand van m'n gebit. Het standaard gevalletje "Wat zal hij/zij wel niet denken!?? Enz. enz."
Maar morgen (vrijdag) gaat het dan echt gebeuren, ik GA bellen. Kan me niet schelen wat het kost, als ze zo veel kunnen tegen woordig mogen ze zich op mij uitleven. :grin:

(en dat roep ik nu...morgen met zweet in m'n handen aan de telefoon...zul je zien..)
Optimist

Beste lotgenoot of lotgenote,

Ik voel heel erg met je mee! Wat jij schrijft denk ik!
Ik leef met jou mee...leef jij met mij mee???
vr, 01/10/2003 - 19:28 Permalink
Moon


Op 2003-01-09 21:08, schreef Dezweal:
Hoi...

Ik had gezegd dat ik ging bellen naar een tandarts in de eerste week van het jaar... Jaha..dat had je gedacht... Het zweet brak me al uit bij de gedachte"
Maar morgen (vrijdag) gaat het dan echt gebeuren, ik GA bellen.
(en dat roep ik nu...morgen met zweet in m'n handen aan de telefoon...zul je zien..)


En??? Heb je nog gebeld??? Met uitstellen bereik je niet zoveel hoor! Wat kan jou t schelen hoe zij over jou denken ??? Het gaat erom dat jij een goed gdevoel hebt over jezelf en je mond. Tandartsen zijn tegenwoordig wel heel wat gewend hoor!!!!

en als het je gerust stelt.. ik ga al meer dan een jaar naar de tandarts en zit altijd nog bijna te janken als ik weet moet bellen. Het wordt er echt niet makkelijker op! alleen de gedachte al dat ik moet gaan maakt me gek!!!!
Maar goed! T komt allemaal goed!!!! Dat weet je he!
Sterkte! Laat ff wat horen!

Groetjes monique
di, 01/14/2003 - 20:54 Permalink
kristin.smets

Hoi Moon,

Ik moet terug den 21ste jan. Er is een zenuw getrokken en er zit zo'n ontsmettingsmiddel in.
Ging een paar dagen goed, maar heb terug meer pijn.
Ik nam een ontstekingswerend middel en toen had ik minder pijn.
Ga dit maar terug nemen denk ik. Heb meer pijn als ik moe ben.
Denk jij of de digitale tandarts dat het normaal is? De endo is nog maar in zijn 1ste behandeling. Moet dus nog het één en ander gebeuren. Hoop dat het weer beter wordt, kan er nog niet mee bijten en durf het ook niet.

Groetjes en tot antwoords vlug
Krisje
do, 01/16/2003 - 17:46 Permalink
Moon

Hee Krisje,

Vervelend dat je zoveel pijn blijft houden. Ik heb na de eerste behandeling ongeveer twee weken last gehad en daarna helemaal niets meer! hoe lang is het geleden dat er een start is gemaakt met de kanaalbehandeling?

Denk niet dat de pijn na een dag helemaal over is,. Je mond moet herstellen nadat er iets gebeurd is. En je moet je lichaam de tijd geven om te herstellen. Volgens mij is het heel logisch dat je meer pijn krijgt als je gestopt bent met pijnstillers/ontstekingsremmers (ibuprofen?) dat de pijn terug komt. Als je de pijnstillers blijft nemen onderdruk je de pijn alleen maar!!!!

Als je het echt niet vertrouwd even je tandarts bellen!!! Die kan er dan even naar kijken!!!!!

Wat moet er allemaal nog meer gebeuren dan???

Groetjes Monique
do, 01/16/2003 - 19:33 Permalink
kristin.smets

Hoi Moon,

De zenuw is getrokken en er is een ontsmettingsmiddel in, de wortelkanaalbeh. moet eigenlijk nog beginnen, denk ik.

Het was de 1ste keer in ieder geval vlug gedaan en hij zei dat ik nog zeker 2x moet terugkomen ervoor.
Het is nu ongeveer 10 dagen geleden, en dinsdag moet ik terug, dus maar even afwachten.
Er zijn ook foto's van gemaakt, maar die waren nog niet ontwikkeld toen ik doorging.

Ik heb al eens gebeld en toen zei hij dat de pijn wel eventjes kan duren.
Ik heb vooral pijn bij het bukken en kan of durf er niet op bijten.

Ik heb de laatste tijd ook veel stress en ben een beetje oververmoeid, ook veel feestjes gehad en dan heb ik ook vlugger pijn.

Hoe is het nu met jou?
Wat is dat juist met die kneuzingen, betrap me er zelf ook op dat ik mijn kaken klem wanneer ik nerveus ben of intens aan het werken ben, maar misschien doet iedereen dat wel, en doet het enkel pijn als er iets met een zenuw verkeerd zit.

De tandpijn is ook begonnen nadat ik mijn ontslag had gekregen, moest toen een dag of drie wachten op antwoord en toen is het eigenlijk allemaal begonnen.
Met het werk is alles O.K. ondertussen, maar het heeft me wel een slechte kies nagelaten.
Onzin of werkelijkheid?
Wie heeft nog meer zo iets meegemaakt, graag reacties.

Mvg
Krisje
do, 01/16/2003 - 23:15 Permalink