Nog steeds pijn.......

Author:
slimme
Posted:
zo, 12/29/2002 - 00:43
Ik heb al ruim 3 weken pijn in mijn bovenkaak en al van alles geprobeerd. Niets lijkt te helpen. Ben in 2 weken tijd al bij 7 tandartsen geweest. De rechterkant van mijn bovenkaak doet vreselijke pijn. Het is begonnen in een kies. Daar is nu de zenuw er uit en de kies reageerd nergens meer op. Warm of koud, je kan er alles mee doen. Maar als ik op de kies druk doet het wel zeer. En de kies zit een beetje los. Nu las ik op internet iets over een wortelpunt ontsteking. Kan iemand (of de digitale tandarts) mij daar iets meer over vertellen!?

Na 3 weken vreselijke pijn ben ik echt op...
Moon

wortelpunt ontsteking en behandeling heb ik berichten over geschrweven. Een wortelpunt behandeling wordt gedaan bij de kaakmeneer. En heet een apex resectie. (ik weet niet hoe ik het bericht hier moet plaatsen, het bericht heeft Apex en is geschreven rond 20 september 2002. )

Weken met kiespijn lopen is niet prettig. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit! Waarom ben je naar 7 tandartsen geweest???? Zoveel.. jeetje.. de een zegt dit de ander doet dat...
Ik wens je heel veel sterkte

Groetjes Monique

p.s. de digitale tandarts is op vakantie!
zo, 12/29/2002 - 11:47 Permalink