wie is er gegaan of juist niet???

Author:
patericia
Posted:
zo, 10/06/2002 - 10:20
Ik zou wel eens willen weten of er mensen zijn die door het lezen van dit forum,en dus ook het na lezen van de ervaringen, naar de tandarts zijn gegaan.
Wie heeft door dit forum een stap naar de tandarts genomen??.

Maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die al die verhalen maar niets vinden, en misschien nog wel banger zijn geworden van al die verhalen.
Wie is er juist met meer tegenzin gaan kijken naar de tandarts??
saihulud

tegenzit ? nee juist niet , op een dag besloot ik na 15 jaar er maar eens vaart achter te zetten, alles weer eens in orde te laten maken. begon goed met een aantal vullingen en 4 verstandskiezen laten trekken.daarna zoek je info op een forum zoals dit.ik kan het niet echt steun of motivatie noemen,omdat ik geen angst voor de tandarts heb. wat ik wel merk op dit forum is dat mensen hun opluchting van zich af schrijven als ze eenmaal geweest zijn.volgende week moet ik nog 2 verstandskiezen laten verwijderen , als er geen complicaties zijn , zal intresse voor dit forum langzaam bij mij verdwijnen. ik denk dat dat voor iedereen geld , toch een beetje een steun pilaar zoeken, kijk zo'n digitale tandarts is toch een beetje anoniem, en makt het wat vrijer om dingen te vragen, je eigen tandarts babbel je niet zoveel mee, en aan vragen stellen over je angsten kom je helemaal niet toe. kortom, iedereen heeft baat met een forum als deze , voor zolang je het nodig denkt te hebben.
zo, 10/06/2002 - 22:51 Permalink