advies gevraagd

Author:
erjuiner
Posted:
vr, 06/07/2002 - 12:35
Ik zoek advies ik heb geen angst voor de tandarts maar ik kan niets in mijn mond velen van vreemde voorwerpen. Het laatste half jaar is het erger geworden. Zodra de tandarts in mijn mond gaat krijg ik overgeef nijgingen. Maar er moet wat gebeuren ik heb kies pijn. Is er een mogelijkheid voor algehele narcose of lachgas. En waar moet ik dan naar toe ik woon in de buurt van Hoorn.
graag advies
de digitale tandarts

Tandarts.nl is een platform waar tandheelkundige zorgaanbieders en de consument elkaar kunnen vinden.

Wij hebben (helaas) geen invloed op het aantal tandartsen dat zich inschrijft. In deze tijd met het aanwezige tandartstekort is de vraag groter dan het aanbod.

Een site welke adverteert bij ons met behandelingen onder narcose is http://www.angstvoortandarts.nl, deze bevindt zich echter wel in Kerkrade.
volgens mij zijn er ook priveklinieken welke tandheelkundige behandelingen onder narcose aanbieden.

Ik wil wel benadrukken dat een behandeling onder narcose vaak niet nodig is en dat de angst voor de tandarts ook op andere manieren op te lossen is.

Met vriendelijke groet.


[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2002-06-11 22:57 ]
di, 06/11/2002 - 22:56 Permalink
joan

Hallo, ik heb in Kerkrade mijn mooeilijke verstandskies rechtsonder onder narcose laten verwijderen. Deze zat volledig gekanteld en ik had er echt een hard hoofd in, verder had ik nog een ontstoken kies en er moesten een paar vullingen worden vervangen. Ik moet zeggen dat het een hele goede ervaring was! Ik ben weer gesaneerd, en heb van de hele behandeling niks meegekregen. Je krijgt een infuus in je handrug en het volgende moment wordt je wakker en is alles klaar!! Zelfs geen napijn gehad. De hele behandeling duurde nog geen anderhalf uur, en je kunt vrijwel meteen weer rondlopen, zonder nabezwaren. Ik kan het zeker aanbevelen als je erg opziet tegen grotere ingrepen. De narcose (eigenlijk intraveneuze sedatie; er wordt alleen een kortwerkend slaapmiddel gebruikt) moet je wel zelf betalen, dit kost 193 euro.
Ik vind het echt goed wat ze daar doen! En ondanks dat ik er niets van heb gemerkt, ben ik toch niet zo bang meer. Ik kan het nu weer gewoon bij laten houden!
Wel een chauffeur regelen om je terug te rijden, want zelf rijden mag een dag niet.
Groeten en succes
di, 06/11/2002 - 23:16 Permalink
Chaosss

Hallo, dezelfde behandeling als in Kerkrade wordt ook gedaan bij de Acta in AMsterdam, ook volledige narcose of lachgassedatie is mogelijk.
do, 06/13/2002 - 22:28 Permalink