Tandarts in R'dam?

Author:
pieter
Posted:
do, 03/07/2002 - 11:07
Ik ben al een aantal jaren niet naar de tandarts geweest en ondertussen is mijn oude tandarts gestopt met zijn praktijk. Ik wil op korte termijn 'graag' weer eens naar m'n gebit laten kijken en ben dus op zoek naar een prettige tandarts in Rotterdam of omgeving. Heeft iemand plezierige ervaringen bij een bepaalde praktijk? Ik lees jullie reacties graag via dit forum of via Pieter.Hoek@hetnet.nl
noesse

hoi pieter, ik zit met dezelfde vraag... zodra je iemand hebt gevonden, plaats je dat dan even in dit forum? Dan zal ik dat ook doen.


[ Dit Bericht is bewerkt door: noesse op 2002-04-10 10:04 ]
wo, 04/10/2002 - 10:02 Permalink
de digitale tandarts

Beste Forumgebruikers,

In de zoek een tandartsdatabase op deze site staan drie tandartsen die nog patiënten aannemen in Rotterdam, ga naar zoek een tandarts, vul Rotterdam in en klik op zoek tandarts.

Succes
ma, 05/27/2002 - 10:43 Permalink
Nadine

Of ze nog patienten aanneemt weet ik niet, maar ik ben heel positief over mijn eigen tandarts, mw. Kho - Suthjahjoh (heb de tweede naam niet geheel correct geschreven) Ze zit aan de Schiebroekse Singel als ik het goed heb. Het is een hele aardige vrouw met een ongeloofelijk geheugen en een gezellige babbel. Ook is ze heel eerlijk in haar werk. Mijn vriend was ook 10 jr. niet naar de tandarts gegaan, vindt het nog steeds vervelend, maar kan zich op een bepaalde manier toch op een bezoekje aan de tandarts verheugen. Zelfs nu, na verhuizing uit Rotterdam (20 km weg) hebben we haar aangehouden. De beste tandarts die ik totnogtoe heb ontmoet.

Suc6,
Nadine

[ Dit Bericht is bewerkt door: Nadine op 2002-09-01 09:22 ]
zo, 09/01/2002 - 09:17 Permalink