angstig, maar minder dan voorheen.......

Author:
mimi
Posted:
ma, 03/25/2002 - 19:33
ik heb zelf met dichtgeknepen keel gebeld, ik was op dat moment al bijna in tranen, en heel duidelijk uitgelegd hoe bang ik was. hun reactie was zo positief, dat ik er meteen een goed gevoel over had, ik dacht in eerste instantie dat ik de tandarts zelf aan de telefoon had, maar ja.....was dus de assistente....
Maar hij was zo begripvol!, had ik totaal niet verwacht!
hij gaf ook duidelijk aan dat ik zelf nmoest zeggen als het niet meer ging, hij heeft ook beloofd alleen te zullen kijken.
Wat bij mij heel erg geruststelde, was het feit dat ik bedacht dat die vent wel voor jou bezig is. als je een schoonmaker inhuurt, wil je ook niet dat zij commentaar geeft op de troep in huis, of een kapper die vertelt dat je al veel eerder had moeten komen.........
hij is tijdens de behandeling wel bij jou in dienst. als het ware.......hij krijgt er goed genoeg voor betaald, dus hij kan ook beter geen patienten wegjagen......
KiekerJan

Hoi Mimi, inderdaad, ben jij de klant, en dus ook de baas over je eigen gebit. Dat is de goeie instelling! Vroeger ging het allemaal min of meer onder dwang, als kind voelde ik me altijd meer het slachtoffer van de schooltandarts, had niks te vertellen over wat er met mezelf gebeurde. Nu voel ik me ook de baas (ben ook groter dan de tandarts :smile: Maar goed gedaan van je, om te gaan!!
Groeten
ma, 03/25/2002 - 22:48 Permalink
mimi

vandaag een gaatje laten boren, en een kies laten trekken, en ik leef nog. Drie verdovingen waren nodig, wel veel, maar echt pijn deed het niet, al liep ik wel de hele dag met een lamme wang, waardoor ik niet kon praten, maar met een walkman op en ogen dicht, viel het reusachtig mee. nu nog twee gaatjes en een kies te gaan, en ik ben weer gesaneer!!!!!!
wo, 03/27/2002 - 21:06 Permalink