mijn angst is verschrikkelijk

Author:
admin
Posted:
di, 02/26/2002 - 15:08
Ik ben zo verschrikkelijk bang voor de tandarts. Ik wil ook absoluut niet naar mijn tandarts. Ik wil graag naar de angsttandarts, maar ik ben zo bang dat ik lang moet wachten. Ik heb namelijk een gaatje in mijn voortand en ik durf niet meer te lachen. Maar ik durf echt niet naar de tandarts. Ik heb namelijk ook een straatfobie en een echte tandartsfobie. Wat moet ik nu doen? Want mijn gebit is zo verschrikkelijk lelijk.

groetjes marjolein
admin

Hoi Marjolein,

Ik heb denk ik geen oplossing zo gauw maar ik ben jaren als de dood geweest voor tandartsen door een schooltandarts. Ik durfde niet te gaan en mijn gebit ging langzaam maar zeker achteruit en ik lachte dus ook niet meer.

Ik heb uiteindelijk de kaakchirurg moeten vragen voor gebitsextractie maar bij het fotos maken werd er een enorme cyste gevonden met dus extra grote ingreep,maar ik kan weer lachen.

Ik probeer alleen te zeggen als je erg lang zou wachten kunnen er meer problemen ontstaan
die t allemaal nog ingewikkelder maken. Ik wou dat ik eerder gegaan was,tandarts of kaakchirurg.

Ik denk niet dat mijn verhaal veel uitmaakt maar ik hoop dat je t in ieder geval leest.

liefs,
Nathalie.

mailto: sillygirl@xs4all.nl
di, 02/26/2002 - 16:31 Permalink
patericia

Hoi Marjolein,

Het is helaas waar dat er enorm lange wachttijden zijn voor een angst-tandarts. Maar ik zou de stap wel zetten als ik jou was. Ik ben zelf bijna 7 jaar niet naar de tandarts geweest en ik mij hele gebit was zwart. Er was werkelijk bijna geen een wit stukje te vinden.

Maak een afspraak en zie maar wanneer je kan komen. Geloof mij, je voelt je zoveel beter als je bent geweest dat is het wachten dik waard.

Als je ergens over wil praten / vragen / of een ervaring wil delen kun je me altijd mailen op patjeschatje@hotmail.com.
do, 02/28/2002 - 17:54 Permalink