Behandel geluiden in de praktijk.

Author:
Stefan
Posted:
zo, 02/03/2002 - 21:28
Ik kwam vroeger bij een tandarts die had zijn praktijk in de onderste verdieping van een flat. Dit lijkt mij niet zo prettig als je er boven woont. Denk maar aan het geluid van die boor.

Nu kom ik bij een tandarts die zijn groepspraktijk heeft in een oud grachtenpand. Het is wel eens waar groot maar gehoorig. Als je in de wachtkamer zit hoor je de geluiden. Dus ook die van de boor. Dit is niet zo prettig als je optijd komt en je voorganger wordt behandelt en je zelf ook nog moet worden behandelt met de boor.

De wachtkamer grenst aan de behandelkamer met een deur met een kier er onder.
Dus je hoort eigelijk alles wat zich daar afspeelt.

Zijn er ook tandartsen praktijken die dit goed voor elkaar hebben en de behandelkamer geluid dicht hebben gemaakt?
de digitale tandarts

Ik heb in veel praktijken waargenomen waar in de wachtkamer niets te horen was van de tandartsboor.

Helaas is dit niet in alle praktijken te voorkomen. De indeling en vormgeving van het gebouw waarin de praktijk gevestigd is, spelen ook een rol.

Muziek in de wachtkamer en de behandelkamer vind ik zelf erg prettig. Het leidt af en overstemt ook enigzins onplezierige geluiden.

Ik zal in de tandarts.nl praktijk er gaan letten of de boor in de behandelkamer te horen is!

Met vriendelijke groet.



[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2002-02-07 13:11 ]
do, 02/07/2002 - 11:56 Permalink
Stefan

Zeker erg vervelend bij een bezoek aan de tandarts. Die boor geluiden.
En dat ik een tandarts gehad heb die in een flat gehuisvest was is toch van de gekken.
Hij zit nu in een groeps praktijk in een gezondheids centrum. Alleen ik heb hem niet meer als tandarts.
Ik denk dat gemeente,s geen vergunning meer afgeeft voor het vestigen van een tandartsraktijk in een flat of rijtjes woning.

In iedergeven bedankt voor het beantwoorden.

Vriendelijke groet Marleen
do, 02/07/2002 - 19:13 Permalink