LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
claartje 03 Jun 2024 - 13:03Review voor de praktijk
helemaalnaar zin
Duidelijke uitleg
6
Behandeltijd
6
Is deskundig
6
Aanbeveling
6
6.0
Loes 02 Apr 2024 - 18:39A. Salayma Tandarts
Karim is een zeer bekwame rustige mondzorgverlener, die duidelijk uitleg geeft over de behandeling.
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Galileo
Beste Loes, bedankt voor het achterlaten van uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, deze mooie woorden voor Karim Salayma zal ik aan hem doorgeven. Vriendelijke groet team Galileo
Lucia.en.Mischa MulderMoolenaar
14 Jan 2025 - 12:33
Deze Google-recensie is zonder tekst
Alex
24 Jan 2024 - 15:06
Zit er al ruim 10 jaar met veel genoegen.
(Translated by Google)
Been there for over 10 years with great pleasure.
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Galileo
Beste Alex, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent. Mvg Team Galileo
Moira Taffarello
26 Jan 2023 - 15:55
Zeer slecht praktijk. onbeleeft en onproffessioneel.
Super slecht telefonisch berijkbaar.
(Translated by Google)
Very bad practice. rude and unprofessional.
Very difficult to reach by telephone.
Marcel
20 Dec 2022 - 09:17
Mijn tandarts krijgt 5 sterren. Echter, de receptie is dramatisch en voelt als 100 jaar geleden, waarbij de klant zich mag aanpassen in plaats van dat er met de klant wordt meegedacht. Alleen bellen tussen 8:30 en 12:00 uur anders heb je pech. Een reactie mailen op de herinnering die je ontvangt op je telefoon kan al ook niet, dankzij de vriendelijke tekst: "Let op een reactie op deze mail wordt niet gelezen". De vraag om na te denken over modernisering en het systeem klantvriendelijker te maken wordt direct afgewezen door de dames bij de receptie. Totaal vastgeroest in de moderne tijd.
Start met moderniseren, doe eens een klanttevredenheidsonderzoek en kijk hoe het bij andere praktijken wordt gedaan, want daar kan het allemaal wel.
(Translated by Google)
My dentist gets 5 stars. However, the reception desk is terrible and feels like a century ago, where clients are allowed to adapt instead of being responsive. Call only between 8:30 AM and 12:00 PM, otherwise you're out of luck. Emailing a reminder on your phone is also impossible, thanks to the friendly message: "Please note that replies to this email will not be read." The receptionists immediately reject the request to consider modernizing and making the system more customer-friendly. They're completely stuck in the modern age.
Start by modernizing, conduct a customer satisfaction survey, and see how other practices do it, because they can do it all.
Ahmad Mido
23 Mrt 2022 - 17:08
How can I contact Dr. Karim please?!!
Mario Derks
17 Mrt 2022 - 09:29
Zeer vriendelijk, maar helaas nooit tijd ,alleen bellen tussen 8.30 uur en 12.00 uur is in deze tijd gewoon belachelijk. Noodnummer neemt niemand op .als je echt met n probleem zit kunnen niet .bij de protheticus zijn ze met te weinig mensen ,wel vakkundig maar nooit tijd het kost je ontzettend veel vrije dagen als je iets gedaan wil hebben .
(Translated by Google)
Very friendly, but unfortunately never time, only calling between 8:30 am and 12:00 pm is simply ridiculous in this day and age. No one answers the emergency number. If you really have a problem, you can't. At the prosthetician there are too few people, skilled but never time, it costs you a lot of days off if you want something done.
Chantelle Houtman
14 Apr 2021 - 19:11
Deze Google-recensie is zonder tekst
Neeltje van Gool
18 Feb 2020 - 23:14
Mijn complimenten voor Tandartsenpraktijk Galileo. Tandarts Sebrechts is vakkundig en voorkomend, net als zijn assistenten. Daarbij wordt de praktijk efficiënt gerund (veel digitaal) en wordt er bescheiden gefactureerd. Een aanrader.
(Translated by Google)
My compliments to Galileo Dental Practice. Dentist Sebrechts is skilled and courteous, as are his assistants. The practice is also run efficiently (using a lot of digital tools) and invoices are kept to a minimum. Highly recommended.
Laura Fernndez Daz
19 Jan 2020 - 17:50
Deze Google-recensie is zonder tekst
THOMAS “THOMASheijden” Van der Heijden
04 Okt 2019 - 14:49
Deze Google-recensie is zonder tekst
Lídia Masllorens
02 Okt 2018 - 08:58
Deze Google-recensie is zonder tekst
Eric
23 Mei 2018 - 11:36
Gisteren door tandarts Laima en assistente Hafize geholpen. Heel mooi werk afgeleverd! 3 vullingen, niet van echt te onderscheiden.
(Translated by Google)
Yesterday, I was treated by dentist Laima and her assistant Hafize. They did a fantastic job! 3 fillings, indistinguishable from real ones.
Hidde Van Den Heuvel
12 Feb 2017 - 19:12
Nemen deze tijd voor je en altijd vriendelijk. Ook al ben je bang.
(Translated by Google)
Take this time for you and always friendly. Even though you are afraid.
Irfan Ali
08 Okt 2015 - 12:17
Very nice dentist,
Had an emergency with a broken tooth and went in to ask to be seen, lucky they arranged for me to be seen asap and resolved the tooth issue with little or no trouble.
Beste Loes, bedankt voor het achterlaten van uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, deze mooie woorden voor Karim Salayma zal ik aan hem doorgeven. Vriendelijke groet team Galileo
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zit er al ruim 10 jaar met veel genoegen.
(Translated by Google)
Been there for over 10 years with great pleasure.
Beste Alex, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent. Mvg Team Galileo
Zeer slecht praktijk. onbeleeft en onproffessioneel.
Super slecht telefonisch berijkbaar.
(Translated by Google)
Very bad practice. rude and unprofessional.
Very difficult to reach by telephone.
Mijn tandarts krijgt 5 sterren. Echter, de receptie is dramatisch en voelt als 100 jaar geleden, waarbij de klant zich mag aanpassen in plaats van dat er met de klant wordt meegedacht. Alleen bellen tussen 8:30 en 12:00 uur anders heb je pech. Een reactie mailen op de herinnering die je ontvangt op je telefoon kan al ook niet, dankzij de vriendelijke tekst: "Let op een reactie op deze mail wordt niet gelezen". De vraag om na te denken over modernisering en het systeem klantvriendelijker te maken wordt direct afgewezen door de dames bij de receptie. Totaal vastgeroest in de moderne tijd.
Start met moderniseren, doe eens een klanttevredenheidsonderzoek en kijk hoe het bij andere praktijken wordt gedaan, want daar kan het allemaal wel.
(Translated by Google)
My dentist gets 5 stars. However, the reception desk is terrible and feels like a century ago, where clients are allowed to adapt instead of being responsive. Call only between 8:30 AM and 12:00 PM, otherwise you're out of luck. Emailing a reminder on your phone is also impossible, thanks to the friendly message: "Please note that replies to this email will not be read." The receptionists immediately reject the request to consider modernizing and making the system more customer-friendly. They're completely stuck in the modern age.
Start by modernizing, conduct a customer satisfaction survey, and see how other practices do it, because they can do it all.
How can I contact Dr. Karim please?!!
Zeer vriendelijk, maar helaas nooit tijd ,alleen bellen tussen 8.30 uur en 12.00 uur is in deze tijd gewoon belachelijk. Noodnummer neemt niemand op .als je echt met n probleem zit kunnen niet .bij de protheticus zijn ze met te weinig mensen ,wel vakkundig maar nooit tijd het kost je ontzettend veel vrije dagen als je iets gedaan wil hebben .
(Translated by Google)
Very friendly, but unfortunately never time, only calling between 8:30 am and 12:00 pm is simply ridiculous in this day and age. No one answers the emergency number. If you really have a problem, you can't. At the prosthetician there are too few people, skilled but never time, it costs you a lot of days off if you want something done.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn complimenten voor Tandartsenpraktijk Galileo. Tandarts Sebrechts is vakkundig en voorkomend, net als zijn assistenten. Daarbij wordt de praktijk efficiënt gerund (veel digitaal) en wordt er bescheiden gefactureerd. Een aanrader.
(Translated by Google)
My compliments to Galileo Dental Practice. Dentist Sebrechts is skilled and courteous, as are his assistants. The practice is also run efficiently (using a lot of digital tools) and invoices are kept to a minimum. Highly recommended.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Gisteren door tandarts Laima en assistente Hafize geholpen. Heel mooi werk afgeleverd! 3 vullingen, niet van echt te onderscheiden.
(Translated by Google)
Yesterday, I was treated by dentist Laima and her assistant Hafize. They did a fantastic job! 3 fillings, indistinguishable from real ones.
Nemen deze tijd voor je en altijd vriendelijk. Ook al ben je bang.
(Translated by Google)
Take this time for you and always friendly. Even though you are afraid.
Very nice dentist,
Had an emergency with a broken tooth and went in to ask to be seen, lucky they arranged for me to be seen asap and resolved the tooth issue with little or no trouble.