Tandartspraktijk WIT

Rokin 120A
1012LC
Amsterdam

Neemt patiënten aan

Waarderingen
tandarts Spoed
tandarts Spoed 24/7
tandarts Nascholing
tandarts Certificaat
Neem contact op Bel
Afspraak nodig? Vraag een afspraak aan

Openingstijden

  • maandag
    8:30 - 17:00
  • dinsdag
    8:30 - 17:00
  • woensdag
    8:30 - 17:00
  • donderdag
    8:30 - 17:00
  • vrijdag
    8:30 - 17:00
  • zaterdag
    10:00 - 17:00

Hartelijk welkom bij Tandartspraktijk WIT

Met een enthousiast team van ervaren tandartsen en assistentes en een breed netwerk van specialisten, kunnen wij u een compleet pakket aanbieden van moderne tandheelkunde. Onze praktijken zijn uitgerust met de nieuwste apparatuur en wij besteden veel aandacht aan persoonlijke benadering en individueel advies. Onze praktijken bevinden zich in het centrum van uw stad en zijn goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Tandartspraktijk WIT Amsterdam neemt nieuwe patiënten aan! 

Op dit moment kunt u zich inschrijven als nieuwe patiënt bij WIT Amsterdam. U kunt zich direct online inschrijven en uw eigen afspraak inplannen. 

Specialisaties 

Bij onze praktijk kunt u terecht voor uw periodieke consult, een gebitsreiniging, kroon- en brugwerk maar ook in geval van problemen of pijnklachten. 

Esthetische tandheelkunde 

Naast het maken van kronen en bruggen kunt u ook bij ons terecht voor facings van composiet of porselein. Ook kunt u bij ons weer natuurlijk witte tanden krijgen met PrevDent tanden bleek behandeling zonder enige inspanning. Kijk voor meer informatie op onze website www.wit.nl of vraag onze tandarts naar de mogelijkheden.   

Mondhygiëne

Indien uw gebit aandacht nodig heeft bij tandvleesproblemen kunt u doorgestuurd worden naar onze mondhygiënist. Veel mensen hebben last van hun tandvlees, het bloedt met poetsen of u heeft soms een vieze smaak. Dat zijn signalen die aangeven dat het tandvlees niet in goede conditie is. Gelukkig kan men, als men er op tijd bij is, er genoeg aan doen. Er vindt dan eerst onderzoek plaats bij de mondhygiënist om een diagnose te stellen. 

Afspraken en informatie

U kunt 24 uur per dag een afspraak maken via onze website. Ook het annuleren en wijzigen van een afspraak kan zowel telefonisch als via onze website mits minimaal 36 uur van tevoren. Bent u een nieuwe patiënt? Dan kunt u zich gemakkelijk inschrijven via de website. 

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Spoed

Wat vinden de patiënten

5.5

2 waarderingen
5.5
Duidelijke uitleg
5.5
Behandeltijd
5.5
Is deskundig
5.5
Aanbeveling
Onlangs een bezoek aan de tandartspraktijk gebracht?

Deel nu uw ervaring met andere patiënten

Schrijf je waardering
Jenny 03/08/2021 - 17:04
()

Mijn tandvlees is definitief chemisch verbrand en verminkt! Dit was direct na de tandbleek behandeling zichtbaar en een week na de behandeling is er door de parodontoloog (middels spoedconsult dmv tandarts verwijzing) geconstateerd en bevestigd dat er een behoorlijk stuk tandvlees verbrand en voorgoed verdwenen is. Een klein wondje dat binnen een paar uurtjes wegtrekt is misschien een mogelijke risico bij onervaren praktijken, maar definitief chemisch verbrand tandvlees bij “de meest bekendste kliniek in Nederland voor witte tanden” is monsterlijk en onacceptabel! Niet alleen hebben ze mij verminkt met grote lichamelijke gezondheidsgevolgen en noodzakelijk pijnlijke herstelbehandeling in het vooruitzicht, maar mij ook nog eens zeer onbehoorlijk behandeld, ik heb niet eens een excuus gehad! In plaats daarvan werd er agressief tegen mij geschreeuwd, voorgelogen (“het trekt binnen 2 uurtjes weg en dan heb je weer normaal roze tandvlees"), bedreigd (“betalen, anders bel ik de politie!”) en uiteindelijk hysterisch uit het pand gegooid (“eruit! Ik wil je hier nooit meer zien!”. Ik heb de meest pijnlijkste horror weken moeten doorstaan, kon amper eten, drinken, praten, ademhalen of slapen, heb niks anders kunnen eten (nog steeds) dan zacht (gemalen/ gemixt) lauw voedsel. Laat ze dit maar eens bij een van hun zogenaamde ‘BN’er’ klanten veroorzaken waar ze zo trots mee adverteren op hun website. Ik had direct door dat er iets niet goed was met de cofferdam, dit had ik ook aangegeven na de eerste sessie (via notities op mijn mobiel zoals geïnstrueerd door behandelaar) maar dit werd zonder te kijken (!) ontkend en weggepraat dat het “wél goed was” en dat ze “een professional was en wist wat ze deed”. Ik moest “relaxt doen, want het kwam allemaal wel goed”. Heel duidelijk is direct na de behandeling al gebleken dat dit niet het geval was! De behandelaar vertelde mij dat mijn tandvlees verbrand was, ze deed alsof dit ‘normaal’ was en ‘erbij hoort’ en praatte tegen mij op een brutale manier ‘dat ik mij niet zo aan moest stellen’. Vervolgens kwam Francesca (bedrijfsmanager) op een agressieve manier en toon mij duidelijk maken dat ik “ervoor getekend” heb voor de behandeling. Ik reageerde dat ik heb getekend voor een professionele met zorg uitgevoerde bleekbehandeling. Ze zat dreigend met het formulier op harde clipbord vlak voor mijn neus te zwaaien en erop te slaan. Ik was in shock door wat mij zojuist aangedaan was en hoe er tegen mijn gepraat/ geschreeuwd werd. Ik ben compleet overstuurd vertrokken. Na alle trauma, ellende en pijn zijn mijn tanden ook nog steeds niet wit, er klopt dus niets van hun beloftes “Snel, pijnloze en veilige tandenbleekbehandeling, 8 tot 9 tinten witter dan voorheen en in één uur witte tanden". Ik kom woorden tekort voor de onbehoorlijk barbaarse manier waarop ik ben behandeld, wat ze mij geestelijk en fysiek aangedaan hebben, mijn lijf verminkt hebben met mogelijk blijvende schade tot gevolg en zeer pijnlijk, noodzakelijke herstelbehandeling (gehemelte transplantatie/ pinholebehandeling). Ik heb hierdoor een lange herstelperiode voor de boeg met veel stress, pijn, verdriet/ leed, zorgen en (na)zorg. Volgens de parodontoloog ben ik hier zeker 1-2 jaar (!) meer bezig. Ze reageren niet op mijn klacht en er is geen klachtenprocedure vindbaar op hun website (vreemd voor een tandartspraktijk), daarom heb ik mijn klacht ingediend bij de geschillencommissie. Ik stel ze volledig verantwoordelijk en eis een schadevergoeding. Trap niet in de neppe BN'er 'reviews' en beloftes op hun website, voor de behandeling controleren ze je mondgezondheid niet, er is geen nabehandeling, ik heb geen tandarts gezien (de gekozen behandelaar bij deze waardering is incorrect, ik moest wat kiezen wou ik verder met waardering achterlaten, heb de eerste beste aangevinkt maar deze meneer niet gezien tijdens mijn behandeling), de lamp was erg warm en er werd geen DVD naar keuze afgespeeld tijdens de behandeling. Ze adviseren hypocriet op hun website "zuinig te zijn op je tanden, want je hebt maar 1 paar" en ondertussen verbranden en verminken ze mijn tandvlees! Laat dus vooral je tanden ergens ander bleken/ behandelen, bij een kundig praktijk die wél zijn belofte nakomt. Als het aan mij lag, zouden ze per direct moeten sluiten!

Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
Simon 15/10/2018 - 12:43

Prima behandeld, geen klachten

Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0