Wortelkanaalbehandeling maar niet hersteld

Author:
Bappos
Posted:
ma, 02/18/2013 - 15:49
Ik heb december jongstleden een controleafspraak bij de tandarts. Hier was geconstateerd dat ik een blaasje had aan de zijkant bij een kies (bij mijn tandvlees). Deze kies had in het verleden een wortelkanaalbehandeling gehad, dus hier zouden ze een vervolg afspraak naar kijken. Voor deze afspraak stond 90 minuten gepland.

Deze afspraak is geweest in januari. Na 2 uur in de stoel gelegen te hebben konden ze me niet precies vertellen wat het veroorzaakt had en dat ze een kanaal droog gemaakt hadden en dat het hopelijk nu opgelost zou zijn. Echter loop ik nog steeds met dezelfde problemen/klachten maar heb ik inmiddels wel een factuur van 391 euro binnen gekregen.

Nu het probleem zich nog steeds voor doet en er eigenlijk niks verholpen is, moet ik deze rekening betalen? Of moet ik deze betalen en heb ik recht op een afspraak zodat ze het probleem wel kunnen verhelpen zonder kosten? Ik vind dit erg lastig.

Met vriendelijke groet,
Eric