Vergeten in 2006 een controle afspraak te maken

Author:
exbeugelbekkie
Posted:
vr, 11/17/2006 - 10:10
Zoals de topic title al vermeld ben ik dus helemaal vergeten een afspraak te maken met de tandarts dit jaar. Ik heb vandaag gebeld en maar een afspraak gemaakt voor 15 januari (eerder kon niet). Het komt er dus nu op neer dat ik in 2006 niet naar de tandarts ben geweest. Mijn pa begon al gelijk over dat de verzekering dan waarschijnlijk niets zou vergoeden omdat je elk jaar naar de tandarts moet. En dat alle schade (gaatjes ofzo) die nu geconstateerd zouden kunnen worden eerst weer hersteld moeten zijn (op eigen kosten) voordat de verzekering weer zal gaan vergoeden. Eerlijk gezegt vraag ik me heel erg af of m'n pa gelijk heeft. Die praat altijd over ervaringen van jaren geleden. ;) Daarom dat ik het hier vraag. Ik ben verzekererd bij Agis. Weet iemand hier misschien hoe dit zit?
vV

geen enkel probleem. de ouderwetse (...) saneringstatus bestaat al even niet meer. Zolang je geen 18 bent wordt dit soort zaken gewoon vergoed..
vr, 11/17/2006 - 11:15 Permalink
Chris888

Om voor vergoeding van tandartskosten in aanmerking te komen moet je als volwassene aanvullend verzekerd zijn voor de tandarts.

Wat wel en niet vergoed wordt hangt af van de polisvoorwaarden, maar of je wel of niet gesaneerd bent doet er niet toe.

Staat van je gebit kan wel invloed hebben op de acceptatie door de verzekering, maar dat speelt alleen een rol bij het afsluiten ven een nieuwe verzekering.

Kortom: polisvoorwaarden lezen.
vr, 11/17/2006 - 11:33 Permalink
exbeugelbekkie

Ok, dan weet ik wel genoeg. Dank jullie wel voor de antwoorden. Hier zat ik namelijk wel een beetje mee in m'n maag... :smt105

:smt006 :smt001
vr, 11/17/2006 - 11:36 Permalink