studententandarts en foute rekening

Author:
akua
Posted:
di, 05/04/2010 - 23:04
mijn dochter is bij een studententandarts geweest. Zo'n tandarts met ondernemersgeest.
Die beweerde dat studenten zulke slechte gebitten hadden en een gat in de markt heeft gevonden.

nieuw, snel een afspraak kunnen maken, alles via internet..veel aandacht, dus leek o.k.

Ze is altijd braaf voor controles geweest....en nu is er van alles gedaan; sealen, hygiene, etc voor 440 eurootjes, na jaaaaaaaaaaren rekeningen van onder de 25 euro. Vorig jaar nog foto's bij oude tandarts gemaakt, hup deze groningse tandarts doet ze doodleuk weer overnieuw, niet goedkoop met ook die grote overzichtsfoto's, zal ook wel n lekkere marge op zitten?

Nu blijkt de rekening ook niet te kloppen.
Er wordt iets gedeclareerd wat domweg NIET is gedaan.

Een telefoontje; krijg je de assistente die zegt; 'de tandarts zegt; ik verdoof altijd bij gaatjes'

Mijn dochter, 18, had een piepklein verkleurinkje...beginnend gaatje dat heeft hij n beetje wit opgevuld, hij zei; het is zo klein, je hoeft gen verdoving, steek je hand maar op als het pijn doet. Ze heeft nog nooit een gaatje gehad en zou het dus zeker nog weten als ze WEL verdoofd was. Ze is ook niet dom of vergeetachtig maar n scherpe natuurkunde-eerstejaars.

Op de rekening staat; tweevlaksvulling. en ook; infiltratie- geleidingsanesthesie.
Maar dat laatste is dus sowieso NIET gedaan.

Bellen we op; Vage assistente; 'tandarts denkt dat het WEL gedaan is'.

Ik maak me er drukker om dan dochter...zij voelt zich goed behandeld, ze hoeft sowieso niks te betalen zegt ze.

Kijk, de verzekering zal hier nooit moeilijk over doen. Dat is het probleem niet.

Maar het is ofwel lullige slordigheid ofwel fraude.

Dat vind ik beide niet kunnen.

Wat nu?? Klacht, schriftelijk??
Bij de verzekering heb ik het al gemeld.
Ik heb haar ieg gesommeerd om de volgende x weer de rekening te controleren en haar vrienden hetzelfde te laten doen.
alpifresh

Er zijn steeds meer tandartsen die ieder jaar foto's maken omdat de patiënt daar op langere termijn baat bij heeft, dus dat hoeft geen teken van geldklopperij te zijn.
Het komt ook wel eens voor dat er iets op een rekening staat wat niet gedaan is. Soms is dat omdat het tarievenstelsel niet volledig is, en er creatief gedaan moet worden om toch alle kosten gedekt te krijgen.

Zelf vind ik het verontrustends: "De tandarts DENKT dat hij het wel gedaan heeft."
Het betekent dat hij het niet goed genoteerd heeft in haar dossier, en dat is slordigheid. Dit keer ging het om een verdoving, maar de volgende keer om ...? Zoiets kan verstrekkende gevolgen hebben.
Om die reden zou ik uitkijken naar een andere tandarts. Ik vind het zelf ERG belangrijk dat een arts die mij behandelt zorgvuldig en nauwkeurig is.

Het is jammer dat je dochter niet zo scherp is om te bedenken dat het nu nog onder de verzekering valt (maakt geen barst uit, een verzekering wil net zo min belazerd worden als een zelfbetalende consument), maar straks niet meer. Dan draait ze er zelf voor op.
Wil ze een relatie opbouwen met een tandarts waar ze straks weg wil, omdat hij in haar nadeel declareert?
Misschien kun je dat met haar bespreken (als je wilt dat ze niet meer naar hem terug gaat).

Klacht indienen en zo, ach, weet je, dat levert niet zo veel op. Het kost de klager heel veel energie en stress, bovendien duurt het langer voordat de boosheid verdwijnt, het wordt steeds weer opgerakeld. Dat alles weegt meestal niet op tegen wat het oplevert, dus dan eindigt het ook nog eens in een teleurstelling na alle inspanning.
Het geeft sneller en meer voldoening om zo iemand jouw klandizie niet meer te gunnen, en eventueel anderen voor hem te waarschuwen. Wanneer patiënten een tandarts massaal de rug toekeren, dan bereik je waar het eigenlijk om gaat: een einde maken aan foute praktijken. Waarmee ik niet wil zeggen dat deze tandarts dit verdient! Dat kan ik niet beoordelen aan de hand van deze ene situatie.
Eventueel kun je nog 1 brief sturen naar de tandarts waarin je meldt waarom je niet meer komt. Maar als daar nog een reactie op komt, moet je je afvragen wat je ermee bereikt als je daarop weer gaat reageren. Dan krijg je een discussie. Waarom? Met welk doel? Terug ga je toch niet.
wo, 05/05/2010 - 00:51 Permalink
vV

Het komt ook wel eens voor dat er iets op een rekening staat wat niet gedaan is. Soms is dat omdat het tarievenstelsel niet volledig is, en er creatief gedaan moet worden om toch alle kosten gedekt te krijgen.
ik kan mij best vinden in bovenstaande reactie, behlave dit stukje...

je declareert wat je doet, en doet wat je declareert. Er kunnen discussies zijn of codes samen mogen/kunnen maar als het werk wel gedaan is, de inspanning gelevert geen probleem. als er iets gedaan is waar geen code voor is , kan je een andere code gebruiken (en evnetueel een hoog bedrag wat daar staat naar een realistisch lager bedrag aanpassen als dat aande orde is). maar dan is er wel werk voor gedaan. Zomaar een nota ophogen met zaken die helemaal niet gedaan zijn is not done, sterker nog is een economisch delict en idd fraude. Met wat er wel gedaan is kan een meer dan behoorlijke uuromzet gerealiseerd worden dus dat het gedaan is omdat het anders niet uit zou kunnen is helemaal niet aan de orde. Ik vind het ook zeer verontrustend dat de tandarts het eigenlijk niet meer weet, betekent dat deze gang van zaken dus gewoon regel is in de praktijk....slechte zaak!
wo, 05/05/2010 - 08:10 Permalink
akua

ik kan me zelf ook wel vinden in het stukje.

we gaan ook geen klacht indienen maar een briefje naar de tandarts waarin we uiteenzetten wat er gebeurd is. en een kopie naar de verzekeraar. die betalen namelijk alles en moeten dit ook weten, vind ik.

plus het attenderen van andere patienten (dochter heeft wat vrienden die er ook komen)...

maar verder steek ik er geen energie in.
kijk, zo'n verdoving kost maar 12.81 daar gaat het me niet om. maar om het principe. trouwens, als je 1000x 13 eurootjes teveel declareert, levert dat toch een leuk extraatje op.

het kan zijn dat ze nu ook idd een andere tandarts gaat nemen. reden; vooral idd dat hij het maar aannam, dat het gebeurd moest zijn. het 'dacht'. en haar verhaal dus eigenlijk niet serieus nam. hij stelde niet voor om het van de rekening te halen...nee, alles bleef zoals het was.
wo, 05/05/2010 - 11:57 Permalink
rixt

Hallo Akua,

Ik wil ook nog wel even reageren op je verhaal.
Voor je verder leest wil ik eerst zeggen dat in NIET beroepsmatig bezig ben met tandheelkunde.
In je verhaal denk ik veel meer te lezen dan ongenoegen over een verdoving die niet gegeven is maar wel op de rekening is gezet. Inderdaad: in mijn ogen beetje slordig dat dit niet genoteerd is (maar iedereen laat wel eens een steekje vallen) maar vooral niet netjes dat dit, na een telefoontje, niet meteen van de rekening is gehaald.

Maar de andere dingen die ik lees:
- Twijfel of studenten inderdaad zulke slechte gebitten hebben.
Dat schijnt inderdaad waar te zijn: in die praktijk waar je dochter is geweest blijkt 15% van de studenten 10 of meer gaatjes te hebben!
- Twijfel bij de noodzaak van een overzichtsfoto.
Volgens mij kan een overzichtsfoto heel wat informatie geven, andere informatie dan een "gewone" foto, o.a. over de verstandskiezen.
- Twijfel of het inderdaad ging om een tweevlaksvulling.
Dat lees ik hier wel vaker op dit forum: mensen hebben een heel klein gaatje in een tand en dan blijkt dat, na vullen, een twee- of zelfs drievlaksvulling te zijn. Dat schijnt heel goed te kunnen.
- Twijfel of sealen nodig was.
Het schijnt dat sealings kunnen slijten, en soms zijn ze, onterecht, niet eerder gemaakt/gelegd.
- Twijfel of "hygiene" nodig was.
Ik denk dat u hiermee tandsteen verwijderen of poetsinstructie bedoeld.
Ook als dat bij de vorige tandarts nooit gebeurd is, hoeft dat geen overbodige luxe te zijn.

Ik heb de reviews op de site van de praktijk waar uw dochter is geweest gelezen (die praktijk werd op dit forum twee keer genoemd, één keer door de digitale tandarts). Ik denk dat je als student blij mag zijn dat deze praktijk er is. Studenten hebben zoveel dingen aan hun hoofd en net die puberteit achter de rug waarin voor velen dat gezeur van ouders over het belang van poetsen en fatsoenlijke voeding niet eens het ene oor inging. laat staan dat het het andere oor weer uitkwam.
Ik begrijp dat deze praktijk een hele grote groep studenten op een prettige manier over hun drempel weet te halen, weet te motiveren tot regelmatige controle en ze weet te interesseren voor goede mondhygiëne. En dat vind ik knap. Dan mogen de rekeningen die ingediend worden bij de ziektekostenverzekeraars NU wat hoog zijn, in de toekomst zal dit heel wat geld besparen! (En, wat niet in geld uit te drukken is: psychisch leed. Om te weten hoe hevig dat kan zijn hoef je maar even rond te kijken op dit forum ....).

P.S. Mocht iemand denken dat ik op één of andere manier binding heb met of belang heb bij deze praktijk: dat is niet het geval. Ik dacht wel toen ik de reviews las: veel praktijken kunnen hier vast nog wat van leren. :D
vr, 05/07/2010 - 23:53 Permalink
De Studentist

Ik ben die "zo'n ondernemende tandarts" en las de reactie van de moeder van een studente die in een van de praktijken bij studentist is behandeld door een jonge collega.

Hierbij mijn antwoord:

-Als eerste wil ik aangeven dat ik de toonzetting en bewering van fraude in het bericht van deze overigens anonieme mevrouw erg ver vind gaan.

-Elke klacht wordt serieus genomen en zo ook deze. Na het telefoontje heeft de balieassistente de vraag neergelegd bij de tandarts, deze heeft niet gezegd dat hij dacht dat het wel gegeven was, maar heeft met nadruk bevestigd dat hij er zeker van is dat deze studente een verdoving heeft gekregen. Dit is weer teruggekoppeld door de balieassistente aan mevrouw, hier kan de communicatie fout zijn gegaan, maar dat is voor mij moeilijk te achterhalen, omdat ik er niet bij was.
Ik heb nogmaals zelf de tandarts in kwestie gevraagd of hij zeker was van de verdoving, nogmaals heeft hij met grote zekerheid bevestigd dat hij deze verdoving gegeven heeft.

Overzichtsfoto's worden juist op de leeftijd genomen dat de verstandskiezen doorkomen (bij deze studente het geval) en deze foto was dus niet eerder genomen!

Ik probeer juist zeer transparant te zijn met de tandartspraktijken, zo kunnen studenten reviews plaatsen, als ze ontevreden zijn worden deze ook geplaatst. Lees ze allemaal maar eens door. Haar dochter kan ook zo'n review plaatsen, ze voelde zich blijkbaar goed behandeld, zo schrijft ook haar moeder.

Wij werken met jonge afgestudeerde tandartsen, dit staat op de site en wordt ook bij iedere eerste afspraak uitgelegd. Vaak wordt dit juist positief ontvangen, omdat de student vaak zelf ook weet dat hij/zij na haar/zijn studie ervaring moet opdoen. Ze tonen dus begrip als een behandeling iets langer duurt dan bij de oude "ervaren tandarts".

Maar het Nederland waar deze mevrouw blijkbaar in leeft is er een waar een discussie over een niet/wel gegeven verdoving (waar ze zelf niet bij was!) kan lijden tot een actieve lastercampagne tegen je tandartspraktijk.

Inmiddels zijn inderdaad de eerste berichten binnen gekomen dat deze mevrouw inderdaad verantwoordelijk lijkt te zijn voor het rondbazuinen van onwaarheden over de praktijk in Groningen.

Mevrouw schrijft dat ze geen officiele klacht wil indienen, maar gaat dus via deze weg blijkbaar te werk.

Mevrouw ik roep u op aub een officiele klacht in te dienen, zodat we een onafhankelijke instantie deze zaak kunnen laten afhandelen.

Zoals u wellicht begrepen heeft steun ik mijn personeel als hij er van overtuigd is dat hij de desbetreffende verrichting heeft uitgevoerd.

Tandarts Allessie
ma, 05/10/2010 - 19:53 Permalink
De Studentist

Overigen ben ik een van de twee oprichters van tandarts.nl en heb dit forum juist gestart om een kanaal te bieden aan patienten die om advies verlegen zitten. Ook dus een resultaat van mijn "ondernemersgeest" waar mevrouw zo neerbuigend over praat.

Van een gat in de markt is al helemaal geen sprake, ik ben in 2006 gestart met Studentist, in 2008 is pas de maatregel doorgevoerd dat jongeren tot 22 jaar gratis naar de tandarts kunnen. Overigens ook door signalen uit mijn tandartspraktijken dat het slecht gesteld is met studentengebitten. Dat haar dochter zich goed behandeld voelde telt overigens blijkbaar niet, mensen zullen hun tandarts nooit bedanken.

Misschien eens iets om over na te denken, deze jonge tandarts heeft blijkbaar zijn tijd en energie in de behandeling van haar dochter gestoken en heeft zijn vak naar eer en geweten uitgevoerd. Hoe denkt u dat hij zich zal voelen nu hij dit soort berichten leest? Hij heeft mevrouw nog nooit gezien of ontmoet en dan krijg je dit soort beweringen op internet, zonder dat hij in staat wordt gesteld zich te verdedigen.

Door andere studenten te attenderen om hun rekening extra goed na te kijken is stemmingmakerij en daarmee probeert u een negatieve stemming rondom deze praktijk te creeeren. Dit terwijl het gaat om een meningsverschil tussen uw dochter en een jonge tandarts.

Ik wil u dan ook van harte uitnodigen om een gesprek te hebben in de praktijk met deze jonge tandarts en mij over deze zaak.

Als u geen klacht indient of geen gebruik wenst te maken van mijn uitnodiging, dan weet ik in ieder geval genoeg.
ma, 05/10/2010 - 20:45 Permalink
vV

Kijk, eindelijk eens een keer weerwoord. Bij zit soort problemen heb je te maken met de perceptie van 1 kant, en komt het zeer zelden voor dat de andere betrokken partij ook aan bod kan komen/komt.

Wij moeten er altijd vanuit gaan dat iemand die met een vraag komt de waarheid hier neerzet. Als dat niet het geval is, zoals het hier het geval is blijkbaar, zijn de gevolgen wel voor degeen die de onwaarheden neerzet. En als ik dan hoor dat er verhalen die niet kloppen worden rondgetoeterd, is dat dus heel simpel smaad en laster.

Jammer dat iemand blijkbaar niet de goede kanalen kan bewandelen, maar gelijk wil halen op een dergelijke manier..

Ik adviseer TS de uitnodiging tot een gesprek aan te nemen, dat is namelijk gewoon de correcte weg om te gaan.
En om onrecht wat gedaan is recht te zetten, dan toont men ruggegraat.
(en ik word gelukkig heel vaak bedankt, niet alleen mondeling... ben nog steeds niet door de wijn van eind vorig jaar heen...)
di, 05/11/2010 - 10:03 Permalink
Chris888

Waarom zouden ze ook, we doen toch gewoon ons vak.


Eh.. omdat hun moeder hen dat geleerd heeft, net zoals je de bakker bedankt en de garagemonteur enzo, die ook gewoon hun vak doen? In een door behandeling veroorzaakte jubelstemming heb ik zelfs wel eens een kaartje gestuurd.

Mijn huisarts bedankt mij als patiënt overigens ook wel eens, meestal om aan te geven dat ie klaar is met iets te doen, of meer nadrukkelijk voor het stilzitten. Ik vind dat een prettige manier van met elkaar omgaan.

de waarheid hier neerzet. Als dat niet het geval is, zoals het hier het geval is blijkbaar

Nou ja, blijkbaar... beide betrokkenen zijn er niet. Het klinkt ook vreemd dat iemand een verdoving mist of vergeet. (Of de studente durft er niet voor uit te komen dat ze voor zo'n klein gaatje een verdoving genoten heeft) Ik "bedank" altijd voor een verdoving omdat het me vervelend lijkt met een verdoofd stuk mond rond te lopen... maar blijkbaar (?) is dat niet altijd zo en hoef je er niks van te merken.
di, 05/11/2010 - 11:30 Permalink
Aitak

Er zijn inderdaad veel mensen die niet bedanken. Ook mensen die niet eens doei zeggen. Dan roep ik heel hard: Graag gedaan hoor!


Toen de kinderen en ik nog bij ons vorige tandarts zaten, toen bedankte ik ook niet. Natuurlijk had ik van me ouders wel geleerd dat dit hoorde, maar je zegt en doet geen dingen waar je niet achter staat. Ik had echt geen respect voor deze man en de manier waarop hij ons behandelde en was dus ook niet van plan hem te bedanken (voor zijn mensonvriendelijke benadering). Zijn assistente bedankte ik dan weer wel, maar ben daar weggegaan.

Nu zitten we al geruime tijd (3,5 jaar ofzo) bij een andere praktijk en hebben daar een tandarts welke ALTIJD door me bedankt wordt. Voor haar heb ik respect! Zelfs als de behandeling erg vervelend of pijnlijk is, bedank ik haar op respectvolle en vriendelijke manier. Uiteindelijk handelt ze in mijn belang he ;) Soms mag ze ook verast worden met een tekening of gedicht als extra bedankje, maar een hand en vriendelijk gemeend "dank je wel" dat is er altijd. Nu moet ik wel zeggen dat ik door me vele klachten en bezoekjes de deur daar plat gelopen heb. Gelukkig dat dat nu al een stuk minder is geworden :)
di, 05/11/2010 - 19:25 Permalink
fermion

Ik heb vandaag een email gekregen met een verzoek om op gesprek te komen. In deze email stond dat mijn moeder hier een topic is gestart. Ik wist dit helemaal niet en ik heb het opgezocht en gelezen.

Ik moet toegeven dat mijn moeder misschien wat overdreven reageert door meteen het woord 'fraude' te noemen. Maar ik ben het zeker met haar eens dat het niet zou moeten kunnen dat tandartsen behandelingen op de rekening zetten die niet zijn uitgevoerd.

Na het telefoontje heeft de balieassistente de vraag neergelegd bij de tandarts, deze heeft niet gezegd dat hij dacht dat het wel gegeven was, maar heeft met nadruk bevestigd dat hij er zeker van is dat deze studente een verdoving heeft gekregen.

Ik heb nogmaals zelf de tandarts in kwestie gevraagd of hij zeker was van de verdoving, nogmaals heeft hij met grote zekerheid bevestigd dat hij deze verdoving gegeven heeft.

Inmiddels zijn inderdaad de eerste berichten binnen gekomen dat deze mevrouw inderdaad verantwoordelijk lijkt te zijn voor het rondbazuinen van onwaarheden over de praktijk in Groningen.

Wij moeten er altijd vanuit gaan dat iemand die met een vraag komt de waarheid hier neerzet. Als dat niet het geval is, zoals het hier het geval is blijkbaar, zijn de gevolgen wel voor degeen die de onwaarheden neerzet. En als ik dan hoor dat er verhalen die niet kloppen worden rondgetoeterd, is dat dus heel simpel smaad en laster.


Blijkbaar is de tandarts ervan overtuigd dat ik lieg en dat mijn moeder 'onwaarheden rondbazuint.' Dit vind ik nergens op slaan. Ik ben niet helemaal achterlijk en ik zit niet voor de lol te liegen om de tandarts zwart te maken oid, zoals mijn moeder al zei was ik juist erg tevreden over de behandeling.
Ik weet heel zeker dat ik geen verdoving heb gekregen en ik heb dan ook de uitnodiging van de tandarts om op gesprek te komen geaccepteerd.
vr, 05/14/2010 - 16:12 Permalink
mecánico para …



Als u geen klacht indient of geen gebruik wenst te maken van mijn uitnodiging, dan weet ik in ieder geval genoeg.


wat ik wel apart vind is dat je een verdoving dagen na dato nog weet te herinneren terwijl de patiënt duidelijk aan geeft er geen te hebben gehad. Ik denk, iedereen kan zich vergissen en ook een jonge collega heeft na een dag werk niet alles 100% paraat wat ze heeft gedaan. De discussie over een anesthesie aangaan terwijl de patiënt aangeeft er geen gehad te hebben.......... kan je principieel zijn en denken dikken neus, maar met deze overassertieve moeder ben je mooi de sigaar.
nb, ik PM je en vertel je nog eens wat echt leuks, iets wat niemand verder hoeft te weten hiero

groet
vr, 05/14/2010 - 20:14 Permalink
akua

Ter aanvulling ; Mijn dochter had zich juist gunstig over de tandartssessie uitgelaten, ze heeft ook een positieve recensie op de website geschreven.

Toen de rekening kwam…bleek die dus niet helemaal te kloppen.
In eerste instantie ging ik ervan uit dat het om een administratieve fout ging, kan gebeuren.

Maar…..na mijn telefoontje kreeg ze zelfs niet eens het voordeel van de twijfel.

En toen …sja toen werd ik pissig. Dat word ik als iets zo wordt afgedaan, dat voelt onrechtvaardig.

Omdat mijn dochter 200% zeker wist dat er geen verdoving gezet was.

De tandarts zei dat het glazuur op dat plekje ingedeukt was, dat daar plaquevorming gekomen was, dat ze dat eruit zouden halen en het deukje opvullen. Dat dit zo oppervlakkig was dat het woord ‘gaatje’ een te groot woord was….dat ze geen verdoving hoefde, mocht het pijn doen kon ze haar hand opsteken. Het deed geen pijn (waardoor ik ook twijfels heb bij de gedeclareerde ‘tweevlakvulling’, dat ‘klinkt’ groter…maar wat dat technisch inhoudt weet ik niet, ik ben van plan om dit nog aan mijn eigen tandarts te vragen (tot vorig jaar ook mijn dochters tandarts hij maakte onlangs nog foto’s waaronder een overzichtsfoto. Daar is niet naar gevraagd, maar ook mijn dochter zelf heeft dat niet aangegeven)


Ik ben vervolgens gaan rondkijken op de website van deze tandartspraktijk om te zoeken naar info over een klachtenregeling. Kon ik niet vinden. (is dat niet verplicht tegenwoordig?).

Daarna gegoogled op de naam om te kijken of er iets te vinden was over klachten/fraude. Ik vond niets negatiefs… wel dat hij nogal ondernemend was. En ook dat hij de site http://www.tandarts.nl had opgericht.

Toen dacht ik; ik zet dit verhaal gewoon op zijn eigen site…ook daar is die site voor bedoeld. Ik wist ook dat hij door mijn woordkeuze zou moeten weten dat het om een van zijn eigen praktijken ging.

Inderdaad…er kwam reactie. :smt003
Daar ben ik blij mee. Alleen jammer dat het nu blijkbaar wel kan en niet tijdens het telefoontje al.

Verder heb ik geen actie ondernomen, ik was van plan om dochter te adviseren om het er met medestudenten over te hebben. Maar ze kwam t weekeinde pas thuis en ik had dat nog niet gedaan. Dus als er een lastercampagne gaande is…it wasn’t me……

Wel heb ik een briefje meegestuurd naar de verzekeraar en daarin uiteengezet het verhaal over de verdoving.
Financieel gaat het nergens over (13 euro), het was het gebrek aan service en open communicatie dat me stoorde

Overigens ga ik niet mee naar t gesprek, ik heb een drukke baan 200 km verderop…
zo, 05/16/2010 - 18:55 Permalink
vV

Ik ben vervolgens gaan rondkijken op de website van deze tandartspraktijk om te zoeken naar info over een klachtenregeling. Kon ik niet vinden. (is dat niet verplicht tegenwoordig?).
nee hoor, aangesloten zijn wel (is hij ook ongetwijfeld) maar het hoeft niet apart vermeld te worden ergens. (het hebben van een website is ook niet verplicht...)

ik vind het wel minder dat u een hoop stampij loopt te maken terwijl de behandeling uw (meerderjarig) dochter betreft die blijkbaar niet eens wist dat u het op deze manier ging aanpakken, maar dat u dan niet ingaat op een uitnodiging voor een gesprek. dat kost deze tandarts/praktijk ook tijd dus geld. Als u zo principieel bent dat u uw grieven openbaar op internet gaat uiten, moet u ook B zeggen en in persoon bij dat gesprek zijn! Want inmiddels gaat het om meer dan "'alleen maar"" 13 euro. Ruggegraat hebben dus...
Het mag dan niet uitmaken dat u 200km verderop woont/werkt, dat zijn de consequenties waar u vooraf over na had moeten denken.
Want dat maakte u toen u ging posten hier ook niet uit.
zo, 05/16/2010 - 20:17 Permalink
mecánico para …

Ik ben vervolgens gaan rondkijken op de website van deze tandartspraktijk om te zoeken naar info over een klachtenregeling. Kon ik niet vinden. (is dat niet verplicht tegenwoordig?).
nee hoor, aangesloten zijn wel (is hij ook ongetwijfeld) maar het hoeft niet apart vermeld te worden ergens. (het hebben van een website is ook niet verplicht...)

ik vind het wel minder dat u een hoop stampij loopt te maken terwijl de behandeling uw (meerderjarig) dochter betreft die blijkbaar niet eens wist dat u het op deze manier ging aanpakken, maar dat u dan niet ingaat op een uitnodiging voor een gesprek. dat kost deze tandarts/praktijk ook tijd dus geld. Als u zo principieel bent dat u uw grieven openbaar op internet gaat uiten, moet u ook B zeggen en in persoon bij dat gesprek zijn! Want inmiddels gaat het om meer dan "'alleen maar"" 13 euro. Ruggegraat hebben dus...
Het mag dan niet uitmaken dat u 200km verderop woont/werkt, dat zijn de consequenties waar u vooraf over na had moeten denken.
Want dat maakte u toen u ging posten hier ook niet uit.



En wat is nou 200km en een drukke baan. volgens mij woont die ondernemende Studentist ook zover weg.

vV, Ik sluit me weer eens helemaal aan bij wat er staat. wie Aap zegt moet ook Noot zeggen.
zo, 05/16/2010 - 23:20 Permalink