11 februari 2010 bij AmaliaKliniek geweest !!

Author:
Karin47
Posted:
vr, 02/26/2010 - 15:24
Hallo allemaal,

Ik ben 11 februari j.l. geholpen in de Amaliakliniek in Kerkrade. Ze hebben boven helemaal en beneden gedeeltelijk getrokken onder narcose. De behandeling is geslaagd en heb nu weer mooie tanden. Bij mijn tandarts ben ik al 4x langs geweest om drukplekken te laten verwijderen, nu zitten mijn protheses aardig goed. Mijn tandvlees zag er goed uit zei ie van de week en hij heeft zelfs in het begin een zachte rebase erin gedaan zodat het wat beter zou zitten. Allemaal prima maar ik heb de laatste dagen last van een extreem droge mond en een dikke rechteronderkaak, het lijkt wel of er een ontsteking zit, het zit tussen mijn tandvlees in en mijn wang. Ik heb tot een paar dagen geleden 2x daags met Perio-Aid gespoeld maar naar mijn idee kreeg ik daar die droge mond van, ik ben overgestapt op Bocasan, het spoelen doet op sommige plekken aardig pijn nog en er zitten een paar plekjes/bultjes in mijn mond die ook behoorlijk pijn doen. Nu was mijn vraag, hoe lang moet ik doorgaan met spoelen en omdat ik een dikke kaak heb denk ik dat dat ontstoken is dat ik misschien een antibioticakuur moet hebben om mijn mond het laatste zetje te geven om te genezen ? Ik wacht met spanning af want ik ben een beetje radeloos :smt017

Groetjes,
Karin