1234567

Author:
bange angela
Posted:
wo, 04/16/2003 - 10:28
Nou ik heb 8 april mn verstandskies links onder getrokken en nu 16 april nog hevige last van napijn. Oorpijn, hoofdpijn, pijn in de kaak, tijdens eten. Ik heb gespoeld met Corsodyl vanaf de 2e dag en vanaf gistereb spoel ik ook met waterstofperioxide. Vanmiddag moet ik terug naar de kaakchirurg, die gaat even een kijkje nemen, hopelijk valt het allemaal mee en ben ik snel weer de oude. Ik ben weer begonnen met werken, maar werkt niet prettig. Ook heb ik vanmiddag een tandartscontrole, hoi hoi. Alles op 1 dag. Mijn dag kan niet meer stuk jongens. Ik laat wel weten hoe het afloopt.

Zijn er mensen die dit herkennen???
anouskatje

Hey Angela,
Wat naar allemaal voor je met je verstandskies, ik zal je vertellen ik heb dus echt nergens geen last meer van echt nie gelukkig en het doet alleen wel zeer als ik moet gapen of als ik mijn mond ver open moet doen maar verder gelukkig niet maar laat even horen hoe het allemaal is gegaan vandaag ik ben benieuwd

Groetjes Anouskatje
wo, 04/16/2003 - 22:08 Permalink
bange angela

Gelukkig viel het gisteren allemaal mee, nog een week non-stop op de pijnstillers en dan kijken of het over is. Hij heeft de wond gelukkig alleen even schoon gespoten.
Het was een andere chirurg en die vertelde mij dat de kies een moeilijke stand had en dat complicaties daarbij gebruikelijk zijn, dat wist ik dus niet.
Bij de tandarts ging het goed, geen gaatjes, hoi hoi hoi.
Ik hou je op de hoogte. Mooi dat het bij jou goed is gegaan.
do, 04/17/2003 - 09:26 Permalink