een gaatje onder kroon van 2008.

Author:
claudjeb
Posted:
do, 09/29/2011 - 20:26
Hoi,

ik heb kiespijn bij mijn kroon. Nu blijkt er een behoorlijk gat te zitten onder een kroon die in 2008 is geplaatst.
Nu moet het gaatje uiteraard gevuld gaan worden, en dan moet de kroon eraf.
Maar mijn tandarts vertelde me dat het niet zeker is dat de kroon er dan ook weer oppast.
Het is ook nog een kroon die twee kiezen vervangt dus dubbele kosten. Hoe zou dat gaan met het vergoeden hiervan. En als een kroon niet goed genoeg afsluit, dan past hij dus niet en dan had ik toch gelijk al een andere kroon moeten krijgen neem ik aan.
Nu moet ik maar hopen dat ik niet voor enorme kosten kom te staan want daar zit ik niet echt op te wachten.
Mijn idee was bij het aangaan van kronen en die heb ik er inmiddels al aardig wat dat ik dan van de ellende af zou zijn van gaatjes en gaatjes en gaatjes. Want zo gaat mijn hele leven bij de tandarts al... ik heb altijd gaatjes..
De kiezen die zo slecht zijn zijn we dus stukje bij beetje aan het vervangen door kronen, maar dan reken ik er niet op dat ik weer van voren af aan begin...

Waar kan ik op rekenen. Valt het mijn tandarts te verwijten dat de kroon niet diep genoeg sluit? En wie draait er voor de kosten op?