Nog geen meningsverschil maar kies afgebr. na dure behand.

Author:
pioen
Posted:
do, 05/30/2013 - 03:16
Een week of drie geleden kreeg ik opeens erge kiespijn in het weekend. Ik wilde het sussen met pijnstillers maar bij de apotheek zeiden ze dat ik naar de tandarts moest gaan.
Dar kon ik binnen een paar uur terecht en dat was maar goed ook want inmiddels verging ik van de pijn. Na enig zoeken waar de pijn precies vandaan kwam is een kies opengemaakt en het begin van een zenuwbehandeling gedaan. De tandarts legde alles goed uit en is lang bezig geweest. Ik had de indruk dat hij heel vakkundig was en bovendien was hij aardig. Ik moest wel meteen 195 euro betalen maar was blij dat ik van de pijn af was. Ik was trouwens wel verbaasd dat dit was gebeurd want ik ga altijd twee keer per jaar naar de tandarts en de laatste jaren was er nooit iets mis.

Er is die dag een noodvulling gelegd en er is- op mijn verzoek- een afspraak met hem gemaakt voor de week erna om de behandeling af te maken. Dat dat niet gebruikelijk is begreep ik later pas echt van mijn eigen tandarts. Het is de bedoeling dat die de behandeling afmaakt.
Maar goed, de vervolgbehandeling was dus bij de vervangende tandarts, zo’n anderhalf uur zou het duren zo stond op de afspraakkaart. Dat vond ik erg lang, ik was bang voor nog een hoge rekening dus daar belde ik over op. De assistente overtuigde mij ervan dat het echt nodig was en ik had natuurlijk ook geen keus. De behandeling zou nog eens zeker 200 euro kosten. Helaas pindakaas.( de vergoeding van mijn aanvullende verzekering was al op)
De vervolgbehandeling is gedaan door een collega van de vervangende tandarts, in dezelfde praktijk. Hij is inderdaad anderhalf uur zeer intensief bezig geweest met een microscoop erbij. Het was echt een kleine operatie.
De wortelkanaalbehandeling werd gedaan en daarnaast werd opgemerkt dat ik wellicht- ivm mijn grote overbeet- in aanmerking zou kunnen komen voor een vergoeding van een orthodontist behandeling via de basisverzekering. Deze tandarts- zelf orthodontist- wilde daar wel moeite voor doen. Daar was ik natuurlijk zeer verheugd over.
Daarom werd meteen een afspraak gemaakt voor een consult waarin hij een behandelplan zou maken dat hij dan zou indienen bij de verzekering.

Een week later kreeg ik een rekening van de vervolgbehandeling: 400 euro. Alles bij elkaar was het dus een kleine 600 euro. Los van het feit dat ik een betalingsregeling hiervoor heb moeten aanvragen(en heb gekregen) was ik van plan deze rekening op mijn afspraak ivm het plan v/d overbeet( morgen) met de tandarts te bespreken. Ik vond
en vind het toch wel erg veel geld.

Omdat ik bang was dat dat orthodontische consult, waar een plan gemaakt zal worden, ook weer een hoop kosten met zich mee zou brengen heb ik de assistente gevraagd of ze er iets over op de mail wou zetten: de afspraak over de betalingsregeling en de duidelijkheid over de kosten van het orthodontisch consult.
Helaas heb ik geen mail van haar gekregen.

En toen brak vanavond mijn kies af, de kies die drie weken geleden voor 600 euro is gerepareerd. Nu weet ik niet meer zo goed wat ik moet doen want – behalve dat dit wel erg de papieren gaat lopen- begin ik nu ook een beetje te twijfelen aan de kundigheid en zorgvuldigheid van de tandarts.. dwz de collega van de vervangende tandarts. Hij had namelijk ook geconstateerd dat er een barst in de kies zat en daardoor denk ik nu dat hij deze kies misschien niet had moeten vullen maar van een (nood)kroon voorzien?
Mijn vraag is nu eigenlijk: wat kun je redelijkerwijs verwachten na een wortelkanaal behandeling, is het normaal dat de kies dan zo snel al afbreekt? En als het om een spoedgeval gaat, hoe zit het dan met informed consent?
Had deze tandarts- of zijn collega- mij een toestemmingsformulier moeten laten invullen, had hij meer informatie moeten verstrekken over behandeling en kosten? Dat laatste lijkt me zeker het geval.

Ik wil deze vervangende tandarts graag te vriend houden, ik vind hem aardig en hij leek me erg vakkundig.En hij omdat hij moeite wil doen voor de vergoeding van een orthodontische behandeling natuurlijk. Van zijn collega ben ik dus wat minder zeker.
Morgen wil ik eerst even goed met hen praten en kijken of er dingen anders hadden moeten gaan, of er ergens toch iets fout’ is gegaan. En hoe het nu moet met die rekening en eventuele verdere kosten. Want ook nog een kroon… ja tel maar uit. Moet de tandarts bij een vervolgbehandeling- zoals in dit geval, nu het is misgegaan mbt de kies- de kosten eigenlijk niet voor zijn rekening nemen?

Graag hoor ik commentaar van anderen met (name deskundigen) hierop, zodat ik een beetje een reëel beeld krijg van wat er al dan niet anders had moeten gaan en hoe zij tegen deze situatie aankijken.En hun kijk op hoe dit verder aan te pakken.
Bedankt voor het lezen en de moeite. Vriendelijke groeten van Pioenroos
vV

je kan ze wel te vriend willen houden maar ik zie niet in waarom want je rechten als patiënt worden met voeten getreden....

In de eerste plaats had men nee moeten zeggen tegen het verzoek de endo af te maken. En als ie dan toch wordt afgemaakt mogen het spoeddiensttarief van het eerste bezoek niet apart rekenen, lijkt erop alsof dat wel gebeurt is. verder had er netjes vooraf een totaalbegroting moeten komen , ongevraagd, over de totale kosten. Als daar gesteld is 200,- mag het niet zonder overleg fors meer tot het dubbele worden.

De rest is gevolg van uw eigen actie zomaar mee te gaan in voorstellen van die tandarts. Waar bent u nu ingeschreven? formeel bij de tandarts die spoeddienst had, niet meer bij de oude, wettelijk gezien.
do, 05/30/2013 - 08:29 Permalink
pioen

Bedankt voor de reacties!
Ja het is een onverkwikkelijke zaak geworden zonder dat ik dat wilde.Mijn eigen tandarts was hier ook absoluut niet over te spreken.Ik heb me kennelijk laten meeslepen door dat orthodontie verhaal.
Ik ga zo naar dez 'weekend' tandarts en zal hem dit ook vertellen en dat hij mijn tandarts op moet bellen. Het wordt helemaal onverkwikkelijk nu de kies is afgebroken en mijn tandarts dit moet gaan opknappen. Nog los van de rekening die ik nog moet betalen.

1e factuur:
C85 weekendbehandeling 20,52
A10 geleidings-enof infiltratie anesthesie 2x 27,-
V50 Cofferdam 10,80
E77 Initiele wortelkanaabehandeling eerste kanaal 53,99
tweede kanaal 54,-
Totaal 193,31 contant voldaan



2e factuur:

A10 geleleidings /infiltratie anesth. 13,50
E45 aanbrengen rubberdam 10,80
E86 gebruik operatiemicroscoop bij wortelkanaalbehandeling 72,89
X10 kleine rontgenfoto 15,12
E16 wortelkanaalbehandeling per element met drie kanalen 183.57
X10 kleine rontgenfoto 15,12
R31 opbouw plastisch materiaal wortelkanaal 32,39
V12 2 vlaks composiet 35,09
V21 etstechn. etsbare onderlaag 21,60
totaal 400,08 nog te voldoen.

Ik ga zo in overleg met deze tandarts hierover en moet dan ook beslissen of ik een klacht ga indienen.
Wordt vervolgd.
Nogmaals dank en groeten van Pioenroos.
do, 05/30/2013 - 10:19 Permalink
pioen

Bedankt voor de reacties!
Ja het is een onverkwikkelijke zaak geworden zonder dat ik dat wilde.Mijn eigen tandarts was hier ook absoluut niet over te spreken.Ik heb me kennelijk laten meeslepen door dat orthodontie verhaal.
Ik ga zo naar dez 'weekend' tandarts en zal hem dit ook vertellen en dat hij mijn tandarts op moet bellen. Het wordt helemaal onverkwikkelijk nu de kies is afgebroken en mijn tandarts dit moet gaan opknappen. Nog los van de rekening die ik nog moet betalen.

1e factuur:
C85 weekendbehandeling 20,52
A10 geleidings-enof infiltratie anesthesie 2x 27,-
V50 Cofferdam 10,80
E77 Initiele wortelkanaabehandeling eerste kanaal 53,99
tweede kanaal 54,-
Totaal 193,31 contant voldaan



2e factuur:

A10 geleleidings /infiltratie anesth. 13,50
E45 aanbrengen rubberdam 10,80
E86 gebruik operatiemicroscoop bij wortelkanaalbehandeling 72,89
X10 kleine rontgenfoto 15,12
E16 wortelkanaalbehandeling per element met drie kanalen 183.57
X10 kleine rontgenfoto 15,12
R31 opbouw plastisch materiaal wortelkanaal 32,39
V12 2 vlaks composiet 35,09
V21 etstechn. etsbare onderlaag 21,60
totaal 400,08 nog te voldoen.

Ik ga zo in overleg met deze tandarts hierover en moet dan ook beslissen of ik een klacht ga indienen.
Wordt vervolgd.
Nogmaals dank en groeten van Pioenroos.
do, 05/30/2013 - 10:19 Permalink
mecánico para …

de eerste factuur ging uit van afmaken bij huis tandarts.

nu maakt hij 'm zelf af en hoort de E77 initile behandeling te vervallen. je kan dit alleen declareren zonder de behandeling af te maken. dus niet als je zelf de kies alsnog afbehandelde.
twee maal anesthesie kan ook niet in 1 zitting. meer carpules gebruiken is geen dubbele anesthesie geven. en V21 op de tweede nota is arbitrair te nomen omdat er na de opbouw plastisch materiaal geen tussenlaag wordt gebruikt naar vitaal dentine, dus V20.
Ten tweede is de anesthesie niet per se nodig want het element was toch al klachten en zenuwvrij?

Ik zou dat bedrag deels aanvechten en over de manier van handelen, oncollegiaal in het kwadraat, is al genoeg gezegd.

nb, een klacht bij de verzekeraar indienen op basis van de gestuurde nota combinatie!. MELDEN want dit soort clowns vergallen het voor die 6000 andere tandartsen
do, 05/30/2013 - 12:20 Permalink
pioen

Zojuist bij de 'weekend'tandarts geweest, heb daar mijn zegje gedaan. Dat hij niet juist heeft gehandeld op het gebied van communicatie mbt. rekening en contact met mijn eigen tandarts.
Zijn argumenten waren dat hij, omdat hij op Bijzondere Tandheelkunde heeft gewerkt en geavanceerde apparatuur heeft, in zijn ogen het hoogste niveau van een behandeling kan bieden. En dat hij veel 'broddelwerk' ziet bij wortelkanaalbehandelingen.Ik ben daarover niet in discussie gegaan, maar heb aangegeven dat ik recht heb om te weten wat mij te wachten staat qua kosten. En dat hij met mijn eigen tandarts hoe dan ook had moeten communiceren.

Ik heb een paar dingen met hem afgesproken:
- Van de rekening gaat 100 euro af en ik betaal de rest in twee termijnen.
- hij belt vandaag nog mijn tandarts om het gebrek aan communicatie goed te maken.
- hij repareert op basis van 'garantie' kosteloos de afgebroken kies, dit alleen als mijn eigen
tandarts toestemming heeft gegeven. Dat is inmiddels gebeurd, ik ben daar even langs gegaan.

Blijft voor mij de vraag of ik er goed aan heb gedaan akkoord te gaan met de verlaging van 100 euro van de rekening. En klacht indienen gaat mij iets te ver, ik heb wel in de gaten dat ik bij deze tandarts echt op mij strepen moet staan ivm offertes en zo.

Hetzelfde verhaal geldt bij het traject orthodontie. Vandaag zou hij een plan maken, maar ik ben daar nog niet mee akkoord gegaan. Aan de telefoon zei de assistente dat dat plan ongeveer 100 euro kost. Dat moet ik uiteraard zelf betalen als ik het traject niet vergoed krijg.
Vandaag zei de tandarts echter dat dat veel meer is, zeker een paar honderd euro. ' Daar gaan we weer' zei ik tegen hem. Nu hebben we afgesproken dat ik zelf bij de zorgverzekeraar een overleg aanvraag met een tandheelkundig adviseur over een mogelijke vergoeding. De kans dat ik het vergoed krijg acht ik minimaal maar toch het proberen waard. Voorlopig bel ik echter niet, even dit laten bezinken, wie weet trek ik op een later moment heel andere conclusies.
vriendelijke groeten van Pioenroos
do, 05/30/2013 - 12:33 Permalink
pioen

NB: mijn zorgverzekeraar heeft maar 2 euro aan deze rekeningen bijgedragen omdat ik dit jaar maar een geringe aanvullende tandartsverzekering heb ( ja zul je altijd zien, vorig jaar heb ik me blauw betaald en had veel 'over' aan het eind van het jaar). De vergoeding uit de aanvullende verzekering was voor deze behandeling al zo goed als op.
groeten van Pioenroos..
do, 05/30/2013 - 12:54 Permalink
vV

Zijn argumenten waren dat hij, omdat hij op Bijzondere Tandheelkunde heeft gewerkt en geavanceerde apparatuur heeft, in zijn ogen het hoogste niveau van een behandeling kan bieden. En dat hij veel 'broddelwerk' ziet bij wortelkanaalbehandelingen


de arrogantie druipt ervan af...eigenlijk zegt hij dat het tranen met tuiten geworden was wanneer de eigen tandarts het had afgerond.
Is nog steeds geen excuus voor oncollegialiteit...Als de eigen cq oude tandarts (want formeel bent u eigenlijk wel patient nu bij die nieuwe aangezien hij de wortelkanaalbehandeling heeft afgemaakt...) dan bij hem bekend zou staan als broddelaar met endo`s had hij dat met die initiele moeten communiceren met de oude tandarts, en niet anders.

Afgezien daarrvan zegt ie dat ie zelf geen fouten maak wat ik ernstig waag te betwijfelen....
alleen de zelfreflectie daarbij ontbreekt hem volledig blijkbaar.
nota's kloppen niet, 100 euro korting is krap aan. idd melding bij verzekeraar want die hebben een controlerende functie, wat ze dan een keer mogen gaan waarmaken (benieuwd naar de visie van de AT alhier aanwezig onder de naam Grappa).

en welk element betrof dit?
en verzekeren doe je voor dingen die je niet kan dragen. Dat er vorig jaar bijna niets was is mooi. ik heb vorig jaar ook geen schuldschade met mijn auto gehad, maar dat is geen reden hem , gezien de mogelijke gevolgen, dit jaar maar alleen WA te verzekeren...anderzijds spaart die beperktere polis wel een stuk premie uit, en wellicht is het een polis die zo weinig dekt dat de premie niet meer in verhouding staat, maar dat terzijde.
do, 05/30/2013 - 12:58 Permalink
pioen

@vV: dank voor je reactie. Ja arrogant is deze tandarts zeker. Daarom ben ik daarover ook maar niet in discussie gegaan. Ik heb wel gezegd dat ik twijfelde over de kwaliteit van de behandeling omdat er al een barst in de kies zat. En het dus de vraag was of hij wel als zodanig behandeld had moeten worden.Een kies die afbreekt na zo'n dure behandeling.. :smt013

Wat is trouwens een AT? (Grappa waarover je het had). Zijn reactie wil ik ook wel graag horen.
Ik laat de afgebroken kies (linksboven, 1e grote kies, de kies die dus is behandeld door hem, of liever gezegd, zijn collega) wel door deze tandarts gratis herstellen. Daarna beslis is of ik vervolgstappen onderneem en hoe. De verzekering zal ik dan zeker op de hoogte brengen.
Wat betreft mijn eigen verzekeringspakket: ik heb altijd een hele goede tandartsverzekering gehad maar de laatste jaren had ik nooit klachten. Dus het is een gok die ik nam om daarop te bezuinigen. Het heeft alleen maar te maken met een uiterst krap budget dat ik dat heb gedaan.
do, 05/30/2013 - 14:06 Permalink
vV

juist met een krap budget lijkt een goede verzekering mij op de plaats. Tenzij er wel enige buffer voor calamiteiten is.
Soms krijg ik wel eens vragen van patiënten, einde jaar, over toekomstverwachting. maar helaas ben ik geen helderziende (als wel lag ik waarschijnlijk ergens onder een palmboom...)
Hoewel er meestal wel een redelijke inschatting te maken is ahv beeld foto`s en omvang vullingen.

AT = Adviserend Tandarts
do, 05/30/2013 - 14:20 Permalink
pioen

@mecanica: ja ben benieuwd of eigen tandarts er iets mee doet. " Weekend'tandarts heet eigen tandarts gisteren gebeld, op mijn aandringen, ik weet niet hoe dat gesprek is verlopen.

Heb een afspraak voor maandag bij 'weekend' tandarts om afgebroken kies te laten herstellen, dit valt onder garantie.
Ik denk verder na over klachtmogelijkheden. Beroepsmatig heb ik daar nogal mee te maken dus ben zeker geïnteresseerd in goede afhandeling van klachtenopvang( gezondheidszorg). Dat ik nu zelf het schip in ben gegaan zegt veel over mij maar ook hoe goed je op je tellen moet passen. Een gewaarschuwd mens....
Ik ken klachtenprocedures maar via de zorgverzekeraar is nieuw voor mij.(zij kunnen vaak niet eens uitleg geven over codes, iets waar de Nederlandse. Zorgautoriteit zich aan stoort)
Tips zijn welkom hieromtrent.
Dank voor de moeite van Pioenroos
vr, 05/31/2013 - 10:19 Permalink
vV

Gewoon die zorgverziekeraar aanspreken op zijn verplichtingen. Loopt dat spaak graag ook even geval melden bij nza en fractievoorzitters , want ik en velen met mij vinden inmiddels dat een parlementaire enquete over de hele zorgsector hard nodig is, de zorgverzekeraars en ook NZA en daarmee de ministers hebben al sinds 2006 hun plichten ernstig verzaakt, de minister, NZA en ook zorgverzekeraars willen nog steeds niet begrijpen dat contracteren juist kostenverhogend werkt.
Ik vind dat de minister er wel heel makkelijk vanaf komt nu met alleen een toezegging, en ik kan eigenlijk al weer voorspellen dat zowel zorgverleners als ook patiënten de enige gedupeerden zullen zijn van die keiharde" fraudecontroles" , want zaken liggen waarschijnlijk heel anders dan voorgespiegeld. Er wordt echt niet voor miljarden ten onrechte gedeclareerd, dat is slechts als rookgordijn opgeworpen om aandacht van falen NZa en verzekeraars te verdoezelen..
Dat terzijde..
vr, 05/31/2013 - 13:33 Permalink
Grappa

Beste Pioenroos ik heb je verhaal gelezen, er is door collega's al een oordeel gegeven over de ethiek en collegialiteit van deze arrogante mijnheer. Er klopt niets van met name de eerste rekening en ook van zijn verplichting om jou te informeren over de behandeling en ook over de kosten. Met de tandarts kom je er niet uit zo lees ik. Ik zou niet akkoord gaan met het aanbod €100 terug te krijgen. Dat wordt deze mijnheer er nog beter van en blijft de st staan. Als hij NMT lid is heeft hij de gedragsregels overtreden en dat is al klachtwaardig. Dan is er naar mijn oordeel ook geen behandelovereenkomst tot sand gekomen wat de tweede behandeling betreft. Hij heeft jou immers niet goed voorgelicht en niet op de hoogte gebracht van de kosten wat een wettelijke verplichting is boven een bedrag van €250. Je zou niet kunnen betalen en deze mijnheer een aangetekende brief kunnen sturen met de argumenten die hiervoor staan. Wat het afbreken van de kies betreft is dit iets dat kan gebeuren. De tandarts kan daarop soms al anticiperen bij de tijdelijke of definitieve afsluiting door een kies te verlagen. Dit risco had besproken moeten worden en ook mogelijk het advies om na evaluatie van de behandeling al of niet een kroon te maken.
Wat je verzekeraar betreft zou je daar ook een klacht kunnen indienen. Als het mijn werkgever betreft dan help ik je graag. Stuur mij een pb als je dat wilt. In dit geval moetbje natuurlijk altijd hoor en weerhoor toepassen maar de kans dat het als fraudegeval zal worden behandeld is groot.
vr, 05/31/2013 - 17:45 Permalink
pioen

Hallo allemaal,

Dank zij de hulp van de tandartsen hier en de verwijzing naar ' Grappa' is er een balletje gaan rollen.
' Grappa' heeft contact gelegd met de tandheelkundig adviseur van mijn eigen zorgverzekering en die spreek ik als het goed is vandaag via de telefoon.
Ik houd jullie op de hoogte. Nogmaals veel dank.
vriendelijke groeten van Pioenroos
di, 06/04/2013 - 07:28 Permalink
vV

dit soort ""collegae"" verpest het voor de wel serieus werkende rest....daarom hebben ik en meerdere hier daar zo`n hekel aan.
Het gaat niet alleen om teveel en/of verkeerd en/of onterecht declareren maar ook het beeld wat daarmee naar buiten komt over de hele beroepsgroep (waar overigens ook de berichtgeving vanuit de verzekeraars mede debet aan is en waar best wel wat meer nuance in zou mogen komen, we moeten het immers noodzakelijkerwijs samen doen)
Overigens verpesten ook de ondermaats werkende en daarmee beneden gemiddelde werkende tandartsen het voor de serieus zorg verlenende rest, omdat het gemiddelde waarmee gewerkt wordt door de verzekeraars bij beoordelingen daarmee omlaag gehaald wordt onder een lijn die als realistische zorgverlening en daarmee gepaard gaande kosten ligt.
Dus zowel de bovenlaag als de onderlaag hebben we het niet zo mee op.
Fraude moet worden uitgebannen, het is alleen jammer van tijdstip (veel te laat) en manier waarop (qua manier en moment van publiciteit die de indruk wekt van een dubbele agenda) .
di, 06/04/2013 - 08:31 Permalink
Grappa

Voorzover er sprake zou zijn van een dubbele agenda is het niet de mijne. Ik baal van posts zoals die van Pioenroos en ik help haar omdat ik zelf ook zo geholpen zou willen worden. Realiseren wij ons wel dat veel patiënten niet of niet voldoende worden geïnformeerd over behandelingen en kosten? Rechten worden soms met voeten getreden en vaak treft men een dichte deur. Niet bij de verzekeraar maar wel bij zijn eigen tandarts. Dus Nmt en Ant doe ook eens wat ipv altijd maar te mopperen op verzekeraars.
di, 06/04/2013 - 17:16 Permalink
vV

ik ben het ermee eens dat informatieverstrekking veel te wensen over laat.
Echter dat speelt weldegelijk ook een rol bij de zorgverzekeraars..
vandaag een mail over de , terecht, netjes volgens regels NZA, gedeclareerde C22.
Zij was met name verbolgen, zo leek het in ieder geval, dat ik niet een code had gebruikt die wel vergoed werd door de AV...
Want volgens de persoon aan de telefoon bij de verzekeraar kon dat...
nu ja ik noem dat dus aanzetten tot fraude. Ik heb gewoon netjes gedeclareerd wat er gedaan is, en gedaan wat er van mij verlangd werd, niets minder gedaan, niets meer gedeclareerd.
En dan krijg je dat...
dus aan de kant van info verstrekking door verzekeraars is best nog wel winst te halen.
ik snap ook nooit dat wanneer patiënten een vraag over een rekening hebben die tegen een muur aan lopen...zo veel moeite is het niet. tenzij de nota niet klopt natuurlijk....Overigens doen NMT en ANT daar best iets aan, maar net zoals het voor verzekeraars blijkbaar lastig is de call centra van personeel te voorzien die goede info geven, en geen onzin verkopen dat er best een andere code gedeclareerd kan worden voor iets waar maar 1 code voor is, in het teken van extra vergoeding patiënt, is het voor NMT en ook kritische collegae best lastig de kwaadwillende/frauderende tandartsen (collega is eigenlijk een verkeerd woord want er is niets collegiaals aan..) een halt toe te roepen..

dat ik mopper op verzekeraars (niet alleen ik , velen met mij) hebben verzekeraars in de eerste plaats zelf over zich afgeroepen, in de tweede plaats horen controles en zo gewoon tot de taak die zij gekregen hebben. Ik denk dat ik als premiebetaler dan best mag mopperen dat ik geen waar voor mijn geld geleverd gekregen heb. zeker wanneer ik dan ook nog enkele gevallen meemaak waar gewoon keihard wel onterecht machtigingsaanvragen en zo geweigerd zijn. dan zeg ik: niet doen wat moet, wel doen wat niet klopt. dat is kritiek waard. net zoals die tandartsen die het zo bont maken, heb ik zelf ook hinder van in het dagelijks werk.
Verzekeraars hebben er zelf voor gekozen in de spotlights van de media te komen, dan moet je ook accepteren dat er kanttekeningen geplaats worden.
De NMT heeft niet als taak de rotte appels eruit te halen, hoewel daar wel getracht wordt een steentje aan bij te dragen.
en wat dubbele agenda en media betreft: is ook niet naar jou toe Grappa, hoort ook niet tot je taak neem ik aan.
di, 06/04/2013 - 17:37 Permalink