Zeer tevreden over tandarts 212 in Amsterdam tip!

Author:
TessaB
Posted:
vr, 05/02/2003 - 14:01
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee hier op het forum. Nadat er twee jaar geleden voor het eerst een foto van mijn tanden werd gemaakt (mijn oude "familie" tandarts had dat nooit gedaan?!?) bleek dat ik plus minus 9 diepe gaatjes plus twee te trekken rottende verstandskiezen had. Ik was nooit bang voor de tandarts geweest, maar toen sloeg de angst plots toch toe. Na lang zoeken en een hele dure biologische tandarts geprobeerd te hebben, kwam ik bij praktijk 212 in Amsterdam terecht.De eerste keer dat ik kwam, voor kerst, met een acute kaakonsteking kreeg ik meteen een recept antibiotica mee, hoefde pas de volgende keer te betalen (nog nooit meegemaakt!)ik was toen in verwachting en kon nog niet met de wortelkanaalbehandeling beginnen. Na de zwangerschap werd een start gemaakt met de eerste wortelkanaalbehandeling. Dit heeft twee sessies geduurd, en ik heb geen seconde napijn gehad! (wel iets tijdens het schoonmaken). Vandaag weer twee diepe gaten laten vullen. Ik zei dat ik graag een verdoving wilde (ben erg bang voor prikken, maar nog meer voor de pijn) en voor ik bah kon zeggen had hij de verdovingen al gezet, niets van gevoeld. Dit is een zeer professionele tandarts, met zeer billijke prijzen! Het is geen echte angsttandarts, maar gaat hier wel goed mee om. Ik weet niet of hij nog patienten aanneemt, maar de praktijkinfo is in ieder geval te vinden in het kopje "zoek een tandarts" (daar heb ik hem ook gevonden. Tot slot, de praktijk ziet er niet zo klinisch uit als veel tandartspraktijken. Er staat een gezellige houten tafel in de wachtruimte, je kunt een kop koffie nemen en boven de behandeltafel hangt een tv ter afleiding.
Dat wilde ik even kwijt! Voor vragen, mail me evt maar.

Groetjes Tessa