YYEESS!!!!!Ik ben geweest (na13 jaar )en het viel 200% mee

Author:
barbie46
Posted:
ma, 09/29/2003 - 18:39
Na 13 jaar niet naar de tandarts te zijn geweest ben ik vandaag eindelijk weer geweest.Met lood in de schoenen.Via internet had ik een tandarts gevonden die veel angstige patienten in zijn praktijk heeft.Dus vanmiddag was het zover. Voor mij stond het al vast dat alles eruit zou moeten,maar het enigste wat moet gebeuren is een wortelkanaalbehandeling voor een kies en drie andere afgebroken kiezen kan hij weer helemaal repareren met vulling,en er een kies van maken. En alleen nog wat tandsteen weghalen.Ik ben zo blij dat ik geweest ben. De tandarts zei ook dat mensen vaak denken dat het veel erger is dan het lijkt. Ik ben in ieder geval heeeeel blij dat ik geweest ben en volgende week moet ik voor de eerste behandeling. Ik hoop dat dit een opsteker is voor iedereen die hetzelfde probleem heeft als ik.
Groetjes Barbie46
nana

hallo,
Ik kom ook uit de buurt van goes en ik dacht jij ook. Ben je bij wimmers geweest en is het een aanrader? op dit moment zit ik bij Houg maar ga nooit meer en het wordt weer tijd... groetjes nana
vr, 03/05/2004 - 20:32 Permalink